ЭЦҚ кілттерін алуға онлайн-өтінім беру үшін сізге NCALayer бағдарламасын орнату қажет.
Сіздің ЭЦҚ жабық кілттеріңіз сыртқы құрылғыда немесе файлдық жүйеде генерацияланатын болады. Берілген өтінімді растау үшін қажетті құжаттар пакетін жинаңыз да, "азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы КЕАҚ (ХҚКО) жүгініңіз. Содан кейін берілген өтінім нөмірі бойынша тіркеу куәліктерін орнатыңыз.
Жеке тұлға үшін сізде болуы керек:
өтінім бергеннен кейін қалыптастырылған, өтінім нөмірі және өтінім берушінің қолы қойылған өтініш;
жеке басты куәландыратын құжат;
көрсетілетін қызметті алушының (жеке тұлғаның) мүдделерін үшінші тұлға білдірген кезде – ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін беруге құжаттарды ұсыну және сенімхатта айқындалған тапсырманы орындау үшін тиісті құжаттарға қол қою өкілеттігін көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының (жеке тұлғаның) өкіліне нотариат куәландырған сенімхат.
Заңды тұлға үшін сізде болуы керек:
бірегей өтінім нөмірі бар ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін беруге өтініш;
жеке басты куәландыратын құжат;
заңды тұлғадан ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін бір жолғы алуға немесе кері қайтарып алуға сенімхат;
көрсетілетін қызметті алушының заңды тұлғасын заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама не куәлік (бар болса).
"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы КЕАҚ (ХҚКО) жүгінгенге дейін заңды тұлғаның қызметкеріне тіркеу куәліктерін алу үшін заңды тұлғаның бірінші басшысы немесе оның міндетін атқарушы тұлға портал арқылы тіркеу куәліктерін беруге заңды тұлғаның қызметкері берген өтінімді өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландыру арқылы растайды.
Заңды тұлғаның бірінші басшысы немесе оның міндетін атқарушы тұлға үшін сенімхаттың орнына жұмыс орнынан анықтама не заңды тұлғаның мөрімен куәландырылған бірінші басшыны немесе оның міндетін атқарушы тұлғаны лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың (шешімнің, хаттаманың) көшірмесі ұсынылады.
"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы "КЕ АҚ (ХҚКО) операторы өтінімді растағаннан кейін, шығарылған ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін"өтінімнің мәртебесін тексеру сервисі" арқылы орнатыңыз. Егер өтінімге "өтінім бойынша шығарылған тіркеу куәліктері"мәртебесі берілген жағдайда, тіркеу куәліктері орнатуға жатады.
ЭЦҚ қайта шығару
Электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) бір жыл мерзімге беріледі. ЭЦҚ қолданылу мерзімі өткеннен кейін жарамсыз болып саналады және тиісінше Сіз қандай да бір қызметтерді ала алмайсыз.
Сіз өзіңіздің ЭЦҚ-ны жарамдылық мерзімі аяқталғанға дейін Ұлттық куәландыру орталығының (ҚР ҰКО) сайтында қайта шығара аласыз.
ЭЦҚ қолданылу мерзімі-1 жыл тек файлдық жүйеге қолданылады. Егер ЭЦҚ кілттерін жазу қорғалған тасығыштарда (жеке куәлік, Kaztoken, Etoken, Akey, JaCarta) жүргізілсе, онда жарамдылық мерзімі 3 жыл болады.
Для подачи онлайн-заявки на получение ключей ЭЦП вам необходимо установить программу NCALayer.
На внешнем устройстве или на файловой системе будут сгенерированы Ваши закрытые ключи ЭЦП. Соберите необходимый пакет документов и обратитесь в НАО Государственная корпорация "Правительство для граждан" (ЦОН) для подтверждения поданной заявки. После чего, установите регистрационные свидетельства по присвоенному номеру заявки.
Для физического лица при себе необходимо иметь:
заявление cформированное после подачи заявки, с номером заявки и подписью заявителя;
документ удостоверяющий личность;
доверенность на представителя услугополучателя (физического лица), удостоверенную нотариально, с указанием полномочия представлять документы на выдачу регистрационных свидетельств НУЦ РК и расписываться в соответствующих документах для исполнения поручения, определенного доверенностью – при представлении интересов услугополучателя третьим лицом.
Для юридического лица при себе необходимо иметь:
заявление на выдачу регистрационных свидетельств НУЦ РК, содержащее уникальный номер заявки;
документ удостоверяющий личность;
доверенность на разовое получение или отзыв регистрационных свидетельств НУЦ РК от юридического лица;
справку либо свидетельство (при наличии) о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица услугополучателя в качестве юридического лица.
Для получения регистрационных свидетельств на сотрудника юридического лица до обращения в НАО Государственная корпорация "Правительство для граждан" (ЦОН), первый руководитель юридического лица или лицо, исполняющего его обязанности посредством портала подтверждает поданную сотрудником юридического лица заявку на выдачу регистрационных свидетельств путем удостоверения ее своей электронной цифровой подписью.
Для первого руководителя юридического лица или лица, исполняющего его обязанности, взамен доверенности представляется справка с места работы либо заверенная печатью юридического лица (при ее наличии) копия приказа (решения, протокола) о назначении на должность первого руководителя или лица, исполняющего его обязанности.
После того, как оператор НАО Государственная корпорация "Правительство для граждан" (ЦОН) подтвердит заявку, установите выпущенные регистрационные свидетельства НУЦ РК, через «Сервис проверки статуса заявки». Регистрационные свидетельства подлежат установке в случае если заявке присвоен статус - «Выпущенные регистрационные свидетельства по заявке».
Перевыпуск ЭЦП
Электронная цифровая подпись (ЭЦП) выдается сроком на один год. По истечении срока действия ЭЦП будет считаться недействительной и соответственно Вы не сможете получать какие либо услуги.
Вы можете перевыпустить вашу ЭЦП до истечения срока ее действия на сайте Национального удостоверяющего центра (НУЦ РК).
Срок действия ЭЦП – 1 год распространяется только на файловую систему. Если запись ключей ЭЦП производится на защищенные носител
«Балық, терең жерді іздесе, ал адам жайлы жерді іздейді», - демекші адамдар жайлы жерлерді іздеумен өткен ғасырлардан бері бір аумақтан екінші аумаққа көшетін болған. Қазір бұл процесс тоқталмақ түгілі, жаһандану нәтижесінде барлық жерді қамтыған. Адамдар табыс, тұрақтылық және жайлы өмір іздеу мақсатында иммигрант болып және бір жерден екінші жерге, бір мемлекеттен екінші мемлекетке көшуде. Егер сіз өз еліңіздің азаматы бола тұрып, Қазақстанға тұру үшін және жұмыс істеу үшін көшіп келген болсаңыз, бұл бап сізге арналады.
Қазақстан Республикасының аумағына кіру кезінде шетелдіктер нені білулері қажет?
Қазақстан Республикасының аумағына кірген кезде:
- 16 жасқа толған әрбір шетелдік ел аумағына өту, шығу және мекендеуін бақылау мақсатында белгіленген нысандағы көші-қон карточкасын толтыруы қажет. Құжатта сіздің Т.А.Ә көрсетіледі, келу мақсатыңыз, сізді қабылдап жатқан жақ туралы ақпарат, тіркелу мекенжайыңыз, балалар саны (балалармен бірге келген жағдайда) және уақытша мекен ету жеріңіз бойынша өту, шығу және тіркелі туралы белгілер қойылады. Көші-қон карточкасы шекаралық және кедендік бақылаудан өтпес бұрын толтырылады.
- Қазақстан Республикасына уақытша келген шетелдіктер мемлекеттік шекарадан өткен күннен бастап 5 күнтізбелік күн ішінде тіркелулері қажет (дипломатиялық, қызметтік және инвесторлық карточкасы барларды қоспағанда).
Қазақстан Республикасының аумағына өтетін шетелдіктерге ҚР аумағына өту заңды болу үшін шекарадан өту және тіркелу тәртібі бойынша бірқатар талаптарды сақтауы тиіс.
Қазақстан Республикасының аумағына өткен шетел азаматтарын тіркеу Қазақстан Республикасының аумағына өткен шетел азаматтарын тіркеу
Қазақстан Республикасының аумағына өткен шетел азаматтарын тіркеу:
- Egov.kz порталы арқылы.
Ол үшін сізге қажет:
- ЭЦҚ алу;
- авторизациядан өту және сауал тастау, куәландырылған ЭЦҚ;
- сауалда келесі мәліметтерді көрсету қажет:
- шетелдікті куәландыратын қолданыстағы құжат немесе азаматтығы жоқ Қазақстан Республикасына өтуге және келуіне визасы бар адамдарға, визасыз өту туралы келісімі ратификацияланған елдердің азаматтары үшін виза талап етілмейді;
- Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Кедендік қызметінің лауазымды тұлғаларымен берілетін шекарадан өту туралы белгісі бар көші-қон карточкасы.
Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді қызмет көрсетуші «электрондық үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден алады.
Қызмет көрсету мерзімі: 15 минут.
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: қағаз жеткізгіште шығарылған ҚР ІІМ уәкілетті тұлғасының куәландырылған электрондық цифрлы қолтаңбасы бар электрондық құжат нысанындағы шетелдіктің немесе азаматтығы жоқ адамдардың тіркелуі туралы төлқұжатына қосымша парақ.
Орал қ. немесе Орал обласының Көші-қон полициясы басқармасында.
Ол үшін сіз келесі құжаттарды тапсыруыңыз қажет:
- шетелдіктің немесе Қазақстан Республикасына өтуге және келуіне визасы бар, азаматтығы жоқ тұлғалардың жеке басын куәландыратын құжат, визасыз өтуге келісімі ратификацияланған елдердің азаматтары үшін виза талап етілмейді;
- мемлекеттік шекара арқылы өткізу пункттерінде ҚР Ұлттық қауіпсіздік комитеті Кедендік қызметінің лауазымды тұлғаларымен берілетін ҚР шекарасынан өту туралы белгісі бар көші-қон карточкасы;
- ерікті нысанда тіркеу туралы өтінішходатайство о регистрации в произвольной форме.
Қазақстан Республикасына 6 айдан аса мерзімге келген жағдайда, сіз қосымша келесі құжаттарды ұсынасыз:
- келу туралы 2 дана толтырылған мекенжай парағы (сол жерде толтырылады);
- келу парағына толтырылған статистикалық тіркеу талоны (сол жерде толтырылады);
- 3,5 х4,5 см көлеміндегі бір фотосурет.
Қызмет көрсету мерзімі: 1 жұмыс күні.
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: көші-қон карточкасында ҚР ІІМ лауазымды тұлғасының мөрі мен қолтаңбасын қою.
Қазақстан Республикасына уақытша келуге шақыру
- Қазақстан Республикасына уақытша келуге шақырып отырған жақ сізді тіркеуді электрондық үкіметтің egov.kz порталында жүзеге асыра алады.
Ол үшін сізге қажет:
- ЭЦҚ алу;
- авторизациядан өті және сауал тастау, куәландырылған ЭЦҚ;
- сауалда келесі мәліметтерді көрсету қажет:
- шетелдіктің немесе Қазақстан Республикасына өтуге және келуіне визасы бар, азаматтығы жоқ тұлғалардың жеке басын куәландыратын құжат, визасыз өтуге келісімі ратификацияланған елдердің азаматтары үшін виза талап етілмейді;
- мемлекеттік шекара арқылы өткізу пункттерінде ҚР Ұлттық қауіпсіздік комитеті Кедендік қызметінің лауазымды тұлғаларымен берілетін ҚР шекарасынан өту туралы белгісі бар көші-қон карточкасы.
Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді қызмет көрсетуші «электрондық үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден алады.
Қызмет көрсеті мерзімі: 15 минут.
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: қағаз жеткізгіште шығарылған қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының куәландырылған электрондық цифрлы қолтаңбасы бар электрондық құжат нысанындағы шетелдіктің немесе азаматтығы жоқ адамдардың тіркелуі туралы төлқұжатына қосымша парақ.
Орал қ. немесе Орал обласының Көші-қон полициясы басқармасында.
Ол үшін сіз келесі құжаттарды тапсыруыңыз қажет:
- шетелдіктің немесе Қазақстан Республикасына өтуге және келуіне визасы бар, азаматтығы жоқ тұлғалардың жеке басын куәландыратын құжат, визасыз өтуге келісімі ратификацияланған елдердің азаматтары үшін виза талап етілмейді;
- мемлекеттік шекара арқылы өткізу пункттерінде ҚР Ұлттық қауіпсіздік комитеті Кедендік қызметінің лауазымды тұлғаларымен берілетін ҚР шекарасынан өту туралы белгісі бар көші-қон карточкасы;
- ерікті нысандағы тіркеу туралы өтініш.
Қазақстан Республикасына 6 айдан аса мерзімге келген жағдайда, сіз қосымша келесі құжаттарды ұсынасыз:
- келу туралы 2 дана толтырылған мекенжай парағы (сол жерде толтырылады);
- келу парағына толтырылған статистикалық тіркеу талоны (сол жерде толтырылады);
- 3,5 х4,5 см көлеміндегі бір фотосурет.
Қызмет көрсету мерзімі: 1 жұмыс күні.
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: көші-қон карточкасында қызмет көрсетушінің мөрі мен қолтаңбасын қою.
Егер Қазақстан сіздің тарихи Отаныңыз болса
Сіз «оралман» мәртебесін алуға және әлеуметтік жеңілдіктер мен көмекке үміткер бола аласыз.
Егер сіз жұмысқа орналасу мақсатында келген болсаңыз
Сіз алдымен ҚР аумағында еңбек қызметіне рұқсат алуыңыз қажет.
ҚР аумағында еңбек қызметіне рұқсатты Орал қ. немесе Орал облысының Ішкі істер департаментінің аудандық басқармасына өтінішпен білдіре отырып ала аласыз.
Ол үшін сіз келесі құжаттарды тапсыруыңыз қажет:
- белгіленген нысандағы еңбек иммигрантына рұқсат беру туралы өтініш-сауалнама;
- жеке табыс салығы бойынша төлем туралы түбіртектің түпнұсқасы және көшірмесі;
- жеке басын куәландыратын құжат – нұсқаушы деректері бар беттердің түпнұсқасы мен көшірмесі және Мемлкеттік шекарадан өткендігі туралы белгісі бар беттер;
- көші-қон карточкасы (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 133 қаулысымен бекітілген нысаны бойынша);
- саусақтардың таңбасын алу және сіретке түскендігі туралы анықтаманың түпнұсқасы (белгіленген нысанға сәйкес).
Еңбек қызметіне рұқсат алуды ұзарту үшін иммигрант Орал қ. немесе Орал облысының Ішкі істер департаментінің аудандық басқармасына құжаттарды жеке тапсырады:
- нысан бойынша еңбек иммигрантынарұқсат беру туралы өтініш-сауалнама;
- жеке табыс салығы бойынша төлем туралы түбіртектің түпнұсқасы және көшірмесі;
- еңбек қызметіне бұрын берілген рұқсаттың түпнұсқасы мен көшірмесі;
- Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес жұмыс беруші мен иммигрант арасында жасалған еңбек шарты;
- еңбек иммигрантына рұқсат беру мерзімі өткеннен кейін Қазақстан Республикасының аумағынан шығуға қажетті қаражатты көрсетумен төлеу қабілеттігің растайтын құжат-түпнұсқа және көшірме;
- Республики Казахстан «Денсаулық сақтау ұйымының бастапқы медициналық құжаттамасының нысандарын растау туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығына сәйкес нысаны бойыншамедициналық анықтама (№ 6697 нормативтік құқықтық актілердің Мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген);
- медициналық сақтандырудың түпнұсқасы мен көшірмесі.
Қызмет көрсету мерзімі: 1 жұмыс күні.
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: еңбек иммигранттарына рұқсат беру және ұзарту немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Еңбек қызметіне рұқсат берумен қатар «келу мақсаты» бағанында «еңбек иммигранты» деп көрсетілген жаңа көші-қон карточкасы жасалады.
Сіздің білуіңіз қажет!
ҚР аумағында еңбек қызметіне рұқсат сізге үй шаруашылығ бойынша жалдамалы жұмыс атқару үшін жеке тұлғамен жеке еңбек шартын жасасуға құқық береді. Еңбек иммигрантына ҚР аумағында еңбек қызметіне рұқсат берудің ең ұзақ мерзімі 12 айдан аспауы керек. Жаңа рұқсат алдыңғы рұқсат мерзімі өткеннен кейін 30 күнтізбелік күн өткен соң беріледі.
"Рыба, если ищет более глубокое место, а человек ищет более комфортное место", - говорят люди, которые с прошлого века переезжали с одной территории на другую в поисках более комфортных мест. Сейчас этот процесс остановлен, в результате глобализации охватил все земли. Люди становятся иммигрантами в поисках дохода, стабильности и комфортной жизни и перемещаются из одного места в другое, из одного государства в другое. Если вы, будучи гражданином своей страны, переехали в Казахстан для проживания и работы, эта статья будет посвящена вам.
Что должны знать иностранцы при въезде на территорию Республики Казахстан?
При въезде на территорию Республики Казахстан:
1.каждому иностранцу, достигшему 16-летнего возраста, необходимо заполнить миграционную карточку установленной формы с целью контроля за въездом, выездом и проживанием на территории страны. В документе указываются ваши Ф. и. о., проставляются цели прибытия, информация о принимающей Вас стороне, адрес регистрации, количество детей (в случае прибытия с детьми) и отметки о прохождении, выезде и регистрации по месту временного проживания. Миграционная карточка заполняется до прохождения пограничного и таможенного контроля.
2. иностранцы, временно пребывающие в Республике Казахстан, должны быть зарегистрированы в течение 5 календарных дней со дня пересечения государственной границы (за исключением имеющих дипломатическую, служебную и инвесторскую карточки).
Иностранцам, въезжающим на территорию Республики Казахстан, для легального въезда на территорию РК необходимо соблюдать ряд требований по порядку пересечения границы и регистрации.
Регистрация иностранных граждан, въехавших на территорию Республики Казахстан регистрация иностранных граждан, въехавших на территорию Республики Казахстан
Регистрация иностранных граждан, въехавших на территорию Республики Казахстан:
1. Egov.kz через портал.
Для этого вам понадобится:
1. получение ЭЦП;
2. авторизоваться и запросить, удостоверенный ЭЦП;
3. в запросе необходимо указать следующие сведения:
• лицам, имеющим действующий документ, удостоверяющий иностранца или визу на въезд и въезд в Республику Казахстан без гражданства, для граждан стран, соглашение о безвизовом проезде которых ратифицировано, виза не требуется;
* Миграционная карточка с отметкой о пересечении границы, выдаваемая должностными лицами таможенной службы Комитета национальной безопасности Республики Казахстан.
Сведения о документах, удостоверяющих личность, услугодатель получает из соответствующей государственной информационной системы через шлюз "электронного правительства".
Срок службы: 15 минут
Конечный результат оказания услуги: вкладыш в паспорт о регистрации иностранца или лица без гражданства в форме электронного документа с удостоверенной электронной цифровой подписью уполномоченного лица МВД РК, выпущенный на бумажном носителе.
2. в управлении миграционной полиции г. Уральск.
Для этого необходимо предоставить следующие документы:
1. виза не требуется для граждан стран, в которых ратифицированы документ, удостоверяющий личность иностранца или лиц без гражданства, имеющих визу на въезд и въезд в Республику Казахстан, согласие на безвизовый проезд;
2, миграционная карточка с отметкой о пересечении границы РК, выдаваемая должностными лицами таможенной службы Комитета национальной безопасности РК в пунктах пропуска через государственную границу;
3.в произвольной форме о регистрации ходатайства о регистрации в произвольной форме.
В случае прибытия в Республику Казахстан на срок более 6 месяцев вы дополнительно представляете следующие документы:
1. заполненный адресный лист о прибытии в 2 экземплярах (заполняется на месте);
2. заполненный статистический регистрационный талон к листу прибытия (заполняется на месте);
3.одна фотография размером 3,5 х 4,5 см.
Срок оказания услуги: 1 рабочий день.
Конечный результат оказания услуги: проставление печати и подписи должностного лица МВД РК на миграционной карточке.
Приглашение на временный въезд в Республику Казахстан
1. сторона, приглашающая вас на временный въезд в Республику Казахстан, обязана зарегистрировать вас в электронном egov.kz на портале.
Для этого вам понадобится:
1. получение ЭЦП;
2. авторизоваться и запросить, удостоверенный ЭЦП;
3. в запросе необходимо указать следующие сведения:
* для иностранцев или лиц без гражданства, имеющих визу на въезд и въезд в Республику Казахстан, документ, удостоверяющий личность, для граждан стран, согласие на безвизовый проезд которых ратифицировано, виза не требуется;
* миграционная карточка с отметкой о пересечении границы РК, выдаваемая должностными лицами таможенной службы Комитета национальной безопасности РК в пунктах пропуска через государственную границу.
Сведения о документах, удостоверяющих личность, услугодатель получает из соответствующей государственной информационной системы через шлюз "электронного правительства".
Срок оказания услуги: 15 минут.
Конечный результат оказания услуги: дополнительный лист к паспорту о регистрации иностранца или лица без гражданства в форме электронного документа с заверенной электронной цифровой подписью уполномоченного лица услугодателя, выпущенного на бумажном носителе.
2. в управлении миграционной полиции г. Уральск.
Для этого необходимо предоставить следующие документы:
1. виза не требуется для граждан стран, в которых ратифицированы документ, удостоверяющий личность иностранца или лиц без гражданства, имеющих визу на въезд и въезд в Республику Казахстан, согласие на безвизовый проезд;
2, миграционная карточка с отметкой о пересечении границы РК, выдаваемая должностными лицами таможенной службы Комитета национальной безопасности РК в пунктах пропуска через государственную границу;
3. заявление о регистрации в произвольной форме.
В случае прибытия в Республику Казахстан на срок более 6 месяцев вы дополнительно представляете следующие документы:
1. заполненный адресный лист о прибытии в 2 экземплярах (заполняется на месте);
2. заполненный статистический регистрационный талон к листу прибытия (заполняется на месте);
3.одна фотография размером 3,5 х 4,5 см.
Срок оказания услуги: 1 рабочий день.
Конечный результат оказания услуги: проставление печати и подписи услугодателя в миграционной карточке.
Если Казахстан-ваша историческая родина
Вы можете претендовать на получение статуса» оралмана " и социальные льготы и помощь.
Если вы приехали с целью трудоустройства
Вы должны сначала получить разрешение на трудовую деятельность на территории РК.
Разрешение на трудовую деятельность на территории РК Вы можете получить в г. Уральск или обратившись в районное управление Департамента внутренних дел Западно-Казахстанской области.
Для этого необходимо предоставить следующие документы:
1. Заявление-анкета о выдаче разрешения трудовому иммигранту установленной формы;
2. оригинал и копия квитанции об оплате по индивидуальному подоходному налогу;
3. документ, удостоверяющий личность-оригинал и копия страниц с инструктивными данными и с отметкой о пересечении государственной границы;
4. миграционная карточка (по форме, утвержденной Постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 133);
5. оригинал справки о получении и поступлении отпечатков пальцев (согласно установленной форме).
Для продления разрешения на трудовую деятельность иммигрант лично подает документы в районное управление Департамента внутренних дел г. Уральск:
1. Заявление-анкета о выдаче разрешения трудовому иммигранту по форме;
2. оригинал и копия квитанции об оплате по индивидуальному подоходному налогу;
3. оригинал и копия ранее выданного разрешения на трудовую деятельность;
4. трудовой договор, заключенный между работодателем и иммигрантом в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан;
5. документ, подтверждающий платежеспособность по истечении срока выдачи разрешения трудовому иммигранту с указанием средств, необходимых для выезда с территории Республики Казахстан-оригинал и копия;
6. медицинская справка по форме согласно приказу исполняющего обязанности министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 «О подтверждении форм первичной медицинской документации организации здравоохранения» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за№ 6697);
7. оригинал и копия медицинского страхования.
Срок оказания услуги: 1 рабочий день.
Конечный результат оказания услуги: Выдача и продление разрешения трудовым иммигрантам либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
Одновременно с выдачей разрешения на трудовую деятельность составляется новая миграционная карточка с указанием «трудовой иммигрант» в графе «цель прибытия».
Ваш знать!
Разрешение на трудовую деятельность на территории РК дает вам право заключить индивидуальный трудовой договор с физическим лицом для выполнения работы по найму по домашнему хозяйству. Максимальный срок выдачи разрешения трудовому иммигранту на трудовую деятельность на территории РК не должен превышать 12 месяцев. Новое разрешение выдается по истечении 30 календарных дней после истечения срока предыдущего разрешения.
Мемлекет пен оның азаматтары арасындағы өзара байланыс бір-бірінің алдында белгілі бір құқықтар мен міндеттердің болуын талап етеді. Мемлекет өзінің азаматтарына ерекше құқықтарды беруі мүмкін, мысалы: дауыс беру және сайлану құқығына ие болу, мемлекеттік лауазымдарды иелену және т.б. Сондықтан, сізге қандай да бір себептермен Қазақстан Республикасының азаматтығын алу қажет болған жағдайда, қандай тәртіпте азаматтықты алуға болатынын білу үшін осы бапты оқыңыз.
Азаматтыққа қабылдау мүмкіндігін анықтау
Ең алдымен, Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдануы мүмкін тұлғалардың келесі санаттарының біріне жату не жатпауыңызды анықтау қажет:
- сіз кем дегенде 5 жыл Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын адам болып табыласыз ба (азаматтыққа қабылдау туралы өтінішті берген сәтте Қазақстан Республикасында бесжылдық тұру мерзімі үздіксіз болуы тиіс). Кәмелет жасқа толмағандар, еңбек ету қабілеті жоқ және Қазақстан Республикасының алдында ерекше еңбек сіңірген немесе мамандыққа ие және Қазақстан Республикасының Президенті белгілеген тізбесінің талаптарына жауап беретін адамдар және отбасы мүшелерін Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдауда бұл талаптардың сақталуы талап етілмейді;
- Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдау кезінде сіз Қазақстан Республикасының азаматымен кем дегенде 3 жыл некеде тұрасыз;
- сіз Қазақстан Республикасына тұрақты тұру мақсатымен келген және Қазақстан Республикасының аумағында Қазақстан Республикасының азаматы болып табылатын жақын туыстары бар бұрынғы одақтас республикалардың азаматы (-ша) болып табыласыз. Қазақстан Республикасының аумағында тұру мерзіміне қарамастан жақын туыстарға: әкесі, шешесі, туған ағалары, әпкелері, күйеуі, әйелі, балалары, әжесі, атасы жатады.
Сіз, сондай-ақ азаматтыққа қабылдаудан бас тартудың негіз болатын себертердің бар екендігін білуіңіз қажет. Қазақстандық азаматтыққа қабылдау туралы өтініш қабылданбайды, егер:
- өтініш беруші халықаралық құқықта көзделген, адамзатқа қарсы қылмыс жасаса, саналы турде Қазақстан Республикасының егемендігіне және тәуелсіздігіне қарсы шықса;
- Қазақстан Республикасы аумағының бірлігі мен тұтастығын бұзуға шақырса;
- мемлекеттік қауіпсіздікке, халық денсаулығына нұқсан келтіретін құқыққа қайшы қызметті жүзеге асырса;
- мемлекетаралық, ұлтаралық және діни алауыздықтарды өштестіру, Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінің жұмыс істеуіне қарсы әрекет жасаса;
- террористік қылмыс үшін сотталған;
- сот аса қауіпті деп таныған қылмыскер болса;
- басқа мемлекеттің азаматы. Бұл қағида Қазақстан Республикасының азаматы болып табылатын жақын туыстары бар, Қазақстан Республикасының аумағына тұрақты тұру мақсатымен келген бұрынғы одақтас мемлекеттердің азаматтарына шетел азаматтығынан бас тарту туралы жазбаша өтінішпен ішкі істер органдарына жүгінген жағдайда таралмайды;
- Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдау туралы өтініште өзі туралы жалған мәліметтерді хабарлаған болса немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында бекітілген мерзімде қажетті құжаттарды дәлелсіз себертермен ұсынбаған болса;
- Қазақстан Республикасының аумағында қасақана қылмыс жасағаны үшін алынбаған немесе өтелмеген сотталғандығы бар болса;
- Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдау туралы өтініш білдіруге дейінгі 5 жыл ішінде экономика және (немесе) Қазақстан Республикасының заңнамасының халық көші-қоны саласында құқықбұзушылық жасаған болса;
- Қазақстан Республикасының мемлекетаралық шарттарында көзделмеген жағдайларды қоспағанда әскери қызмет, қауіпсіздік қызмет, полиция, әділет органдары немесе өзге де мемлекеттік билік органдарына және басқа мемлекеттің басқармасына кіруіне байланысты Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдау туралы өтініш білдіруге дейінгі 5 жыл ішінде Қазақстан Республикасының азаматтығынан айырылған;
- Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдау туралы өтініш білдіруге дейінгі 5 жыл ішінде Қазақстан Республикасының азаматтығын алуда жалған мәліметтер немесе жалған құжаттарды ұсыну нәтижесінде азаматтығынан айырылған;
- Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдау туралы өтінішті білдіруге дейінгі 5 жыл ішінде басқа мемлекеттің азаматтығын алған.
Қазақстан Республикасының азаматтығын алу үшін жинауға қажетті құжаттар тізбесірәсімнің қандай тәртіпте жүзеге асырылытанына байланысты. Қазақстан Республикасында азаматтық алудың жеңілдетілген және жалпыға белгіленген тәртіптері бар.
Қазақстан Республикасының азаматтығын жеңілдетілген тәртіпте алу:
- Ресей Федерациясы, Беларусь Республикасы, Қырғызстан Республикасының азаматтары үшін;
- қазақстандықпен некеде тұрған шетел азаматы (-ша) және олардың балалары үшін;
- тұру мерзіміне қарамастан заң негізінде Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын оралмандар үшін;
- жаппай саяси қуғын-сүргіннің ақталған құрбандары, сондай-ақ тұру мерзіміне қарамастан заңды негізде Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын олардың еркінсіз азаматтығынан айырған немесе азаматтығының күші жойылған ұрпақтары үшін;
- Қазақстан Республикасының жоғарғы оқу орындарында білім алып жатқан этностық қазақтар үшін.
Жалпыға белгіленген нмесе жеңілдетілген тәртіпте Қазақстан азаматтығын алу үшін сізге Қазақстан Республикасының азаматтығын алу туралы арыз-өтінішіңізбен тіркелген жеріңіз бойынша Уральск қ. ДВД көші-қон полициясы басқармасының аудандық бөліміне баруыңыз қажет. Өтінішке азаматтықты алу тәсіліне қарамастан келесі құжаттарды ұсыну керек.
- Белгіленген нысандағы сауалнама-өтініш.
- 3,5 х 4,5 см көлеміндегі төрт фотосурет.
- Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау туралы міндеттер, Қазақстан Республикасының мүддесін қорғау, оның аумақтық тұтастығын, салттарына, дәстүрлеріне, мемлекеттік тіліне және оның аумағында тұрып жатқан барлық ұлттардың тілдеріне құрметпен қарау.
- Жеке басын куәландыратын және келісімге қатысушы елдердің азаматтығына жататынын растайтын құжаттың көшірмесі.
- Сәйкес мемлекеттің құзыретті органы берген басқа мемлекет азаматтығынан нақты шыққаны немесе күшінің жойылғанын растайтын анықтама.
- Туу туралы және неке куәлігінің нотариалды куәландырылған көшірмесі.
- Бастапқы азаматтықтан бас тарту туралы нотариалды куәландырылған өтініш.
- Мемлекеттік баж төлемі туралы немесе оны төлеуден босату туралы құжат.
- Қажет болған жағдайда жеңілдетілген тәртіпте азаматтықты алу үшін қажетті талаптардың бірін қамтитындығын растайтын қосымша құжат ұсынылады. туу туралы куәліктің, төлқұжат, басқа да Қазақстан Республикасының аумағында туғандығын растайтын құжаттың көшірмелері, келісімге қатысушы елдердің аумағында 1991 жылғы 21 желтоқсанға дейін тұрған жері бойынша тіркелгендігі туралы таңбасы бар төлқұжат бетінің көшірмесі немесе осы туралы құзыретті органның анықтамасы, неке туралы, туу туралы куәлік көшірмесі немесе Қазақстан Республикасының азаматымен туыстық байланысын растайтын өзге құжат.
Қазақстандықпен некеде тұрған шетел мемлекетінің азаматтары үшін құжаттар тізімі
- Бастапқы азаматтықтан бас тартқандығы жөнінде нотариалды куәландырылған өтініш.
- Бекітілген нысандағы өтініш-сауалнама.
- 3,5 х 4,5 см көлеміндегі төрт фотосурет.
- Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау туралы міндеттер, Қазақстан Республикасының мүддесін қорғау, оның аумақтық тұтастығын, салттарына, дәстүрлеріне, мемлекеттік тіліне және оның аумағында тұрып жатқан барлық ұлттардың тілдеріне құрметпен қарау, Қазақстан Республикасының қуатынтылығын, егемендігін және тәуелсіздігін нығайтуға жағдай жасау.
- Жеке куәлік және шетел мемлекетінің азаматтығына жататындығын растайтын құжат көшірмесі.
- Неке туралы куәлік көшірмесі.
- Қазақстан Республикасының азаматы - күйеуінің (әйелі) жеке куәлік көшірмесі.
- мемлекеттік баждың 1 АЕК көлеміндегі төлемі туралы құжат немесе оны төлеуден босату.
Қазақстанда тұрақты тұратын оралмандар, саяси құғын-сүргіннің ақталған құрбандары және олардың ұрпақтары, сондай-ақ этностық қазақтар, Қазақстан Республикасының жоғарғы оқу орындарындағы білім алушылар үшін құжаттар тізімі
- Бастапқы азаматтықтан бас тарту туралы нотариалды куәландырылған өтініш.
- Бекітілген нысандағы өтініш-сауалнама.
- 3,5 x 4,5 см көлеміндегі төрт фотосурет.
- Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау туралы міндеттер, Қазақстан Республикасының мүддесін қорғау, оның аумақтық тұтастығын, салттарына, дәстүрлеріне, мемлекеттік тіліне және оның аумағында тұрып жатқан барлық ұлттардың тілдеріне құрметпен қарау, Қазақстан Республикасының қуатынтылығын, егемендігін және тәуелсіздігін нығайтуға жағдай жасау.
- Жеке куәлік және басқа мемлекетке жататындығын растайтын құжат көшірмесі.
- Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын оралмандарға - оралман куәлігі.
- Қазақстан Республикасының жоғарғы оқу орындарында білім алып жатқан этностық қазақтарға - жоғарғы оқу орнынан, осы орында нақты білім алып жатқандығын растайтын анықтаманы.
- Ұлтын растау туралы анықтама.
- Мемлекеттік баж төлемі туралы құжат немесе оны төлеуден босату.
- Саяси қуғын-сүргін құрбандары болып табылатын адамдарға-ақталғандығы туралы сот шешімі немесе олар саяси қуғын-сүргін құрбандырының ұрпақтары екндігін растайтын құжаттар.
Салық кодексінің 542 бабына сәйкес мемлекеттік баж төлемінен - Қазақстан Республикасының азаматтығын алуға байланысты барлық нотариалды әрекеттер бойынша оралмандар босатылады. Көрсетілген мемлекеттік баж төлемінен босату бір рет ұсынылады.
- Қазақстан Республикасының аумағында туылған болса;
- Қазақстан аумағынан тыс, егер ата-аналарының бірі бала туылған уақытта Қазақстан Республикасының азаматтығында болған болса (жазбаша түрде ата-анасысының келісуімен шешіледі);
- 14 жасқа дейінгі балаға (туылған жеріне қарамастан) әкелік құжатынбелгілегенге кезде, егер анасы Қазақстан Республикасының азаматтығы жоқ, ал әкесі Қазақстан Республикасының азаматы болып танылған жағдайда азаматтық беріледі.
Егер сіздің жағдайыңыз жоғарыда көрсетілген талаптарға сай келмесе, онда сіз Қазақстан Республикасының азаматтығын жалпыға белгіленген тіртіпте ала аласыз.
Жалпыға белгіленген тәртіпте Қазақстан азаматтығын алу үшін, сізге тіркелген жеріңіз бойынша Уральск қ. ІІД көші-қон полициясы басқармасының аудандық бөліміне Қазақстан Республикасының азаматтығын алу туралы өтінішпен баруыңыз қажет.
Ол үшін сіз:
- өтініш-сауалнамада Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдаудың себептерін көрсетуіңіз қажет;
- өтінішпен бірге келесі құжаттарды қоса ұсыну:
- бекітілген нысандағы өтініш-сауалнама;
- өмірбаяны;
- 3,5 х 4,5 см көлеміндегі төрт фотосурет;
- Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау туралы міндеттер, Қазақстан Республикасының мүддесін қорғау, оның аумақтық тұтастығын, салттарына, дәстүрлеріне, мемлекеттік тіліне және оның аумағында тұрып жатқан барлық ұлттардың тілдеріне құрметпен қарау, Қазақстан Республикасының қуатынтылығын, егемендігін және тәуелсіздігін нығайтуға жағдай жасау;
- өз елінің құзыретті органы берген сотталғандығы не сотталмағандығы туралы анықтама;
- туу туралы куәлі және өтініш берушінің Қазақстан Республикасының азаматы болғандығын куәландыратын құжат (азаматтықты қалпына келтіру туралы өтінішке қоса тіркеледі);
- сәйкес мемлекеттің құзыретті органымен берілген басқа мемлекет азаматтығының жоқтығы немесе күшінің жойылғандығы туралы анықтама;
- 1 АЕК көлемінде мемлекеттік баж төлемі туралы құжат немесе төлемнен босату;
- кәсібимемлекеттік органның өтініші (мамандық тізбесініңталаптарына жауап беретін адамдар үшін және Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдауда жәңілдетілген тәртіп белгіленген);
- оралман куәлігі және бастапқы азаматтықтан бас тарту туралы нотариалды куәландырылған өтініш (тарихи отанына Қазақстан Республикасына қайта оралған адамдар үшін);
- туу туралы, неке туралы куәлік (Қазақстан Республикасына тұрақты тұруға келген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын жақын туыстары бар бұрынғы одақтас республикалардың азаматтары ұсынады: баласы (оның ішінде асырап алынған), күйеуі (әйелі), ата-анасының бірі (асырап алушылар), әпкесі, ағасы, атасы немесе әжесі, олардың Қазақстан Республикасында тұру мерзіміне қарамастан, Қазақстан Республикасының азаматтарынмен туыстық қатынасын куәландыратын құжат;
- жоғарғы оқу орнынан осы орыда білім алып жатқандығын растайтын анықтама және ұлтын растайтын құжат (жоғарғы оқу орындарында білім алып жатқан этностық қазақтар ұсынады).
Қорытынды
Азаматтыққа қабылдау туралы материал Уральск қ. ІІД көші-қон полициясы басқармасының аудандық бөлімі Уральскқ қ. Ішкі істер департаментіне, одан кейін ҚР Ішкі устер министрлігіне жібереді, қорытындысы шығарылған материал Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Мемлекеттік-құқықтық бөліміне түседі.
Қызмет көрсету мерзімі: 6 ай. Жеңілдетілген тәртіпте – 3 ай.
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдау туралы анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту.
Бұл анықтама Қазақстан Республикасының азаматының (-шасының) жеке куәлігін және төлқұжатын алу үшін негіз болып табылады.
Взаимоотношения между государством и его гражданами предполагают наличие определенных прав и обязанностей перед друг другом. Своим гражданам государство может предоставлять исключительные права, например, право избирать и быть избранным, занимать государственные должности и др. Поэтому если вам по тем или иным причинам необходимо стать гражданином Республики Казахстан, то читайте данную статью, чтобы узнать, в каком порядке можно получить гражданство.
Определение возможности принятия в гражданство
Для начала необходимо определить попадаете ли вы в одну из следующих категорий лиц, которые могут быть приняты в гражданство Республики Казахстан.
- Вы являетесь лицом, постоянно проживающим на территории Республики Казахстан не менее 5 лет (на момент подачи ходатайства о приеме в гражданство пятилетний срок проживания в Республике Казахстан должен быть непрерывным). Соблюдение данного условия не требуется при приеме в гражданство Республики Казахстан несовершеннолетних, недееспособных и лиц, которые имеют особые заслуги перед Республикой Казахстан либо имеют профессии и отвечают требованиям по перечню, устанавливаемому Президентом Республики Казахстан, и членов их семей.
- На момент принятия гражданства Республики Казахстан вы состоите в браке с гражданином Республики Казахстан не менее 3 лет.
- Вы гражданин (-ка) бывших союзных республик, прибывший (-ая) с целью постоянного проживания в Республике Казахстан и имеющий (-ая) одного из близких родственников на территории Республики Казахстан, являющегося гражданином (-кой) Республики Казахстан. К близким родственникам относятся отец, мать, родные братья, сестры, муж, жена, дети, бабушка, дедушка, независимо от срока их проживания на территории Республики Казахстан.
Вы должны знать, что также существуют и основания для отказа в приеме в гражданство. Ходатайство о приеме в казахстанское гражданство будет отклонено, если лицо, ходатайствующее об этом:
- совершило преступление против человечества, предусмотренное международным правом, сознательно выступает против суверенитета и независимости Республики Казахстан;
- призывает к нарушению единства и целостности территории Республики Казахстан;
- осуществляет противоправную деятельность, наносящую ущерб государственной безопасности, здоровью населения;
- разжигает межгосударственную, межнациональную и религиозную вражду, противодействует функционированию государственного языка Республики Казахстан;
- осуждено за террористическую деятельность;
- признано судом особо опасным рецидивистом;
- состоит в гражданстве других государств. Это положение не распространяется на граждан бывших союзных республик, прибывших в Республику Казахстан с целью постоянного проживания, имеющих одного из близких родственников - граждан Республики Казахстан, если они обратились в органы внутренних дел с письменным обращением об отказе от иностранного гражданства;
- сообщило о себе ложные сведения при обращении с ходатайством о приеме в гражданство Республики Казахстан или без уважительной причины не представило необходимые документы в сроки, установленные законодательством Республики Казахстан;
- имеет неснятую или непогашенную судимость за совершение умышленного преступления на территории Республики Казахстан или за ее пределами, признаваемого таковым законодательством Республики Казахстан;
- совершило правонарушение в сфере экономики и (или) законодательства Республики Казахстан в области миграции населения в течение 5 лет до обращения с заявлением о приеме в гражданство Республики Казахстан;
- утратило гражданство Республики Казахстан в течение 5 лет до обращения с заявлением о приеме в гражданство Республики Казахстан вследствие поступления лица на воинскую службу, в службу безопасности, полицию, органы юстиции или иные органы государственной власти и управления другого государства, за исключением случаев, предусмотренных межгосударственными договорами Республики Казахстан;
- утратило гражданство Республики Казахстан в течение 5 лет до обращения с заявлением о приеме в гражданство Республики Казахстан вследствие приобретения гражданства Республики Казахстан в результате представления заведомо ложных сведений или фальшивых документов;
- если лицо приобрело гражданство другого государства в течение 5 лет до обращения с заявлением о приеме в гражданство Республики Казахстан.
Перечень документов, которые надо собрать для получения гражданства Республики Казахстан, зависит от того, в каком порядке будет осуществляться процедура. В Республике Казахстан существует упрощенный и общеустановленный порядок принятия гражданства.
Упрощенный порядок принятия гражданства Республики Казахстан предусмотрен:
- для граждан Российской Федерации, Республики Беларусь, Республики Кыргызстан;
- для иностранного гражданина (-ки), состоящего (-ей) в браке с казахстанкой (-цем), и для их детей;
- для оралманов, постоянно проживающих на территории Республики Казахстан на законных основаниях независимо от срока проживания;
- для реабилитированных жертв массовых политических репрессий, а также их потомков, лишенных или утративших гражданство без их свободного волеизъявления, постоянно проживающих на территории Республики Казахстан на законных основаниях, независимо от срока проживания;
- для этнических казахов, обучающихся в высших учебных заведениях Республики Казахстан.
Для получения гражданства Казахстана в общеустановленном или упрощенном порядке вам необходимо обратиться с заявлением-ходатайством о получении гражданства Республики Казахстан в районный отдел Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск по месту регистрации. К заявлению, в зависимости от способа получения гражданства, следует приложить документы, представленные ниже.
- Анкета-заявление утвержденного образца.
- Четыре фотографии размером 3,5 х 4,5 см.
- Обязательство о соблюдении Конституции и законов Республики Казахстан, защите интересов Республики Казахстан, ее территориальной целостности, уважительном отношении к обычаям, традициям, государственному языку и языкам всех национальностей, проживающих на ее территории, способствовании укреплению могущества, суверенитета и независимости Республики Казахстан.
- Копия документа, удостоверяющего личность и подтверждающего принадлежность к гражданству одной из стран-участниц Соглашения.
- Справка, подтверждающая факт обращения о выходе или прекращении гражданства другого государства, выданная компетентным органом соответствующего государства.
- Нотариально заверенные копии свидетельств о рождении и браке.
- Нотариально удостоверенное заявление об отказе от прежнего гражданства.
- Документ об уплате государственной пошлины или освобождении от ее уплаты.
- При необходимости дополнительно представляется документ, подтверждающий наличие одного из условий, необходимых для принятия гражданства в упрощенном порядке, копии свидетельства о рождении, паспорта, другого документа, подтверждающего рождение на территории Республики Казахстан, копия страницы паспорта с отметкой о регистрации по месту жительства до 21 декабря 1991 года на территории стран-участниц Соглашения или справка компетентного органа об этом, копия свидетельства о браке, о рождении или иной документ, подтверждающий родственные связи с гражданином Республики Казахстан.
- Нотариально удостоверенное заявление об отказе от прежнего гражданства.
- Анкета-заявление утвержденной формы.
- Четыре фотографии размером 3,5 х 4,5 см.
- Обязательство о соблюдении Конституции и законов Республики Казахстан, защите интересов Республики Казахстан, ее территориальной целостности, уважительном отношении к обычаям, традициям, государственному языку и языкам всех национальностей, проживающих на ее территории, способствовании укреплению могущества, суверенитета и независимости Республики Казахстан.
- Копия документа, удостоверяющего личность и подтверждающего принадлежность к гражданству иностранного государства.
- Копия свидетельства о браке.
- Копия удостоверения личности супруга (-а) - гражданина (-ки) Республики Казахстан.
- Документ об уплате государственной пошлины в размере 1 МРП или освобождении от ее уплаты.
- Нотариально удостоверенное заявление об отказе от прежнего гражданства.
- Анкета-заявление утвержденной формы.
- Четыре фотографии размером 3,5 x 4,5 см.
- Обязательство о соблюдении Конституции и законов Республики Казахстан, защите интересов Республики Казахстан, ее территориальной целостности, уважительном отношении к обычаям, традициям, государственному языку и языкам всех национальностей, проживающих на ее территории, способствовании укреплению могущества, суверенитета и независимости Республики Казахстан.
- Копия документа, удостоверяющего личность и подтверждающего принадлежность к гражданству другого государства.
- Оралманам постоянно, проживающим на территории Республики Казахстан, – удостоверение оралмана.
- Этническим казахам, обучающимся в высших учебных заведениях Республики Казахстан – справка из высшего учебного заведения, подтверждающая факт обучения в данном заведении.
- Справка о подтверждении национальности.
- Документ об уплате государственной пошлины или освобождении от ее уплаты.
- Лицам, являющимся жертвами политических репрессий, - решение суда о реабилитации или документы, подтверждающие, что они являются потомками жертв политических репрессий.
В соответствии со статьей 542 Налогового Кодекса, от уплаты государственной пошлины освобождаются оралманы - по всем нотариальным действиям, связанным с приобретением гражданства Республики Казахстан. Указанное освобождение от уплаты государственной пошлины предоставляется один раз.
Дети приобретают гражданство Республики Казахстан:
- по факту рождения на территории Республики Казахстан;
- по факту рождения вне территории Казахстана, если один из его родителей на момент рождения ребенка состоял в гражданстве Республики Казахстан (решается по соглашению родителей в письменной форме);
- при установлении отцовства ребенка до 14 лет (вне зависимости от места рождения), если мать является лицом без гражданства Республики Казахстан, а отцом признается гражданин Республики Казахстан.
Если ваша ситуация не соответствует ни одному из вышеуказанных условий, то приобретение вами гражданства Республики Казахстан осуществляется в общеустановленном порядке.
Для получения гражданства Казахстана в общеустановленном порядке вам необходимо обратиться с заявлением-ходатайством о получении гражданства Республики Казахстан в районный отдел Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск по месту регистрации.
Для этого вам необходимо:
- указать в анкете-заявлении мотивы принятия в гражданство Республики Казахстан;
- приложить к заявлению следующие документы:
- анкету-заявление в установленной форме;
- автобиографию;
- 4 фотографии размером 3,5 х 4,5 см;
- обязательство о соблюдении Конституции и законов Республики Казахстан, защите интересов Республики Казахстан, ее территориальной целостности, уважительном отношении к обычаям, традициям, государственному языку и языкам всех национальностей, проживающих на ее территории, способствовании укреплению могущества, суверенитета и независимости Республики Казахстан;
- справку о наличии либо отсутствии судимостей, выданную уполномоченным органом своей страны;
- свидетельство о рождении и документы, удостоверяющие бывшую принадлежность заявителя к гражданству Казахстана (прилагаются к ходатайству о восстановлении в гражданстве);
- справку об отсутствии или прекращении гражданства другого государства, выданную компетентным органом соответствующего государства;
- документ об уплате государственной пошлины в размере 1 МРП или освобождении от ее уплаты;
- ходатайство профильного государственного органа (для лиц, отвечающих требованиям перечня профессий и требований для лиц, в отношении которых устанавливается упрощенный порядок приема в гражданство Республики Казахстан);
- удостоверение оралмана и нотариально удостоверенное заявление об отказе от прежнего гражданства (для лиц, возвратившихся для постоянного проживания в Республику Казахстан как на историческую родину);
- свидетельство о рождении, свидетельство о браке (предоставляют граждане бывших союзных республик, прибывшие в Республику Казахстан для постоянного проживания, имеющие одного из близких родственников – граждан Республики Казахстан: ребенка (в том числе усыновленного), супруга (супругу), одного из родителей (усыновителей), сестру, брата, деда или бабушку, - независимо от срока их проживания в Республике Казахстан, документы, удостоверяющие степень родства с гражданами Республики Казахстан);
- справку из высшего учебного заведения, подтверждающую факт обучения в данном заведении, и документы, подтверждающие национальность (предоставляют этнические казахи, обучающиеся в высших учебных заведениях).
Заключение
Материал по приему в гражданство передается районным отделом Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск в Департамент внутренних дел г. Уральск, а затем в Министерство внутренних дел Республики Казахстан, откуда материал с вынесенным заключением поступает в Государственно-правовой отдел Администрации Президента Республики Казахстан.
Срок оказания услуги: 6 месяцев. В упрощенном порядке – 3 месяца.
Конечный результат оказания услуги: выдача справки о приеме в гражданство Республики Казахстан либо отказ в оказании государственной услуги.
Данная справка является основанием для получения удостоверения личности и паспорта гражданина (-ки) Республики Казахстан.
Адам қай жерде өзіне жақсы және ыңғайлы сол жаққа ұмтылады. Егер сіз үшін Қазақстан қолайсыз болып, басқа елге көшу туралы ойланған болсаңыз және сол елдің азаматтығын алғыңыз келсе, онда ең алдымен біздің Республикамыздың азаматтығынан шығуыңыз қажет. Бұны қалай істеуге болатынын, қандай құжаттар жинау қажет екендігін осы баптан оқыңыз.
ҚР азаматтығынан шығу
ҚР азаматтығынан шығу үшін сізге тіркелген жеріңіз бойынша Орал қ. Көші-қон полициясы басқармасының аудандық бөліміне баруыңыз және келесі құжаттарды ұсыну қажет:
- өз еркімен қазақстандық азматтығынан шығу туралы өтініш;
- өтініш-сауалнама;
- өмірбаян;
- 3,5 х 4,5 см көлеміндегі үш фотосурет;
- баланың (балалар) туу туралы куәлігі және неке туралы куәлік көшірмесі;
- жұмыс орнынан, оқу орнынан, сондай-ақ өндіріс атқарушы аумақтық органынан мемлекет алдында орындалмаған міндеттердің бары немесе жоқтығы туралыанықтама немесе меншік нысанына қарамастан азаматтардың, мемлекеттік органдар мен ҚР ұйымдарының мүдделерімен байланысты мүліктік міндеттер;
- мемлекеттік баж төлемі туралы құжат немесе оны төлеуден босату;
- әскерге алынатын жастағы адамдар үшін - Орал қ. Қорғаныс істері жөніндегі департаментінен әскери қызметті өтеуден босатылу туралы немесе босату дың мүмкін еместігі туралы анықтама;
- жұбайының немесе материалдық және басқа да талаптардың (бар болған жағдайда) жоқтығы туралы қызмет алушының қарауында жүрген адамдардың нотариалды куәландырылған өтініші.
Қызмет көрсету мерзімі: 6 ай. Жеңілдетілген тәртіпте - 3 ай.
Егер ата-анасының екеуі де Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылса және олардың біреуі кәмелетке толмаған баласымен бірге Қазақстан Республикасының азматтығынан шығу туралы өтініш білдірсе, онда баланың Қазақстан Республикасының азаматтығынан шығуына қатысы бар екендігі туралы екінші ата-анасының өтініші ұсынылады.
Орал қ. ІІД Көші-қон полициясы басқармасының аудандық бөліміне тапсырылған құжаттардың барлығы жиналғаннан кейін, барлық материалдар Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне дәлелді шешім қабылдау үшін жолданады.
Көрсетілген қызметтің соңғы нәтижесі: Қазақстан Республикасының азаматтығынан шығу туралы анықтаманы беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту.
ҚР азаматтығынан шығу зейнет жасқа дейін зейнетақы қорынан айыруға бірден бір негіз болып табылады.
ҚР азаматтығынан шығу кезінде зейнетақы қорын алу үшін сізге тіркелген жеріңіз бойынша Орал қ. БЖЗҚ бөлімшесіне баруыңыз қажет.
Міндетті, кәсіби міндетті және ерікті зейнетақы жарналары есебінен жиналған зейнетақы қорларын алу кезіндегі қажетті құжаттар тізбесі:
- шетелге шығу төлқұжатының түпнұсқасы және көшірмесі (таңбалары бар беттер);
- зейнетақы қорын аудару үшін алушының банктік шотының бар болуы туралы анықтама.
Ерікті зейнетақы жарналары есебінен жиналған зейнетақы қорларын алу кезіндегі қажетті құжаттар тізбесі:
- шетелге шығу төлқұжатының түпнұсқасы және көшірмесі немесе азаматтығы жоқ тұлғаның куәлігі (таңбалары бар беттер);
- зейнетақы қорларын аудару үшін алушының банктік шотының бор болуы туралы анықтама.
Тұрғен жерін ауыстыруына жәнебасқа елдің төлқұжатын алуына байланысты алушының жеке деректері өзгерген жағдайда (тегі, аты, әкесінің аты) ұсынылады:
- тегі,аты,әкесінің аты өзгергені туралы анықтаманың түпнұсқасы немесе нотариалды куәландырылған көшірмесі;
- Орал қ. «Азаматтарға арналған үкімет» МК аудандық бөлімінде немесе Қазақстандағы egov.kz электрондық үкімет порталында немесе шетел мемлекетінің уәкілетті органымен берілген берілген неке қию/ажырасу туралы куәлік.
Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жеріне кеткен жеке тұлғаларға зейнетақы қорын төлеу кезінде зейнетақы қорына 10% мөлшерде салық салынады.
Қазақстан Республикасының шегінен тыс жердеболған жағдайда, ҚР азаматтығынан шығу
Сіз шетелде тұрып жатырсыз және азаматтықтан шығу үшін Қазақстанға келгіңіз келмейді? Онда қазақстандық консулдық мекеме арқылы Қазақстан Республикасы Презиентінің атына өтініш жазуыңыз қажет.
Өтінішпен бірге:
- белгіленген нұсқадағы өтініш-сауалнама 2 көшірмеде;
- ерікті нысанда құрастырылған өмірбаян 2 көшірмеде;
- 4 х 5 см көлеміндегі үш фотосурет;
- баланың туу туралы (балалар), неке туралы (ажырасу туралы, өлгені туралы) куәліктердің нотариалды куәландырылған көшірмелері;
- төлқұжат көшірмесі (мекендеу еліне ПМЖ-а кетуіне рұқсат беру туралы таңбасы бар төлқұжат, мұндай таңба болмаған жағдайда-мекендеу еліндегі тұрақты тұрғылықты жеріне кету туралы басқармасының аудандық бөлімшесінен кету туралы мекенжай қағазы);
- мекендеу елінедегі ықтияр хат көшірмесі;
- консулдық жинақ төлемі туралы құжат.
Шетел азаматтығын алғаннан кейін сйәкес мемлекетте Қазақстан Республикасының Елшілігінің консулдық бөліміне Қазақстан Республикасының ұлттық төлқұжатын қайтару қажет.
Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерде тұру қазақстандық азаматтықтың тоқтатылуына әкелмейді. Бірақ, шетелде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматы 3 жыл ішінде дәлелді себептермен консулдық тіркеуге тұрмаса, автоматты түрде Қазақстан Республикасы азаматтығының күші жойылады.
- Қазақстан Республикасының алдында орындалмаған міндеттері немесе азаматтар мен ҚР аумағында орналасқан кәсіпорындар, мекемелер және ұйымдардың, қоғамдық бірлестіктердің мүдделерімен байланысты мүліктік міндеттері болса.
- Қылмыстық тәртіпке тартылған айыпталушы ретінде немесе күшіне енген сот үкімі бойынша жазасын өтеуде немесе ҚР мемлекеттік қауіпсіздігіне қайшы келсе.
Человек всегда стремится туда, где ему будет лучше и комфортнее. Если для вас таким местом является не Казахстан, если вы задумываетесь о том, чтобы переехать жить в другую страну и получить ее гражданство, то для этого сначала необходимо выйти из гражданства нашей республики. Как это сделать, какие документы необходимо собрать, читайте в данной статье.
Выход из гражданства Республики Казахстан
Для выхода из гражданства Республики Казахстан вам необходимо обратиться в районный отдел Управления миграционной полиции г. Уральск по месту регистрации и предоставить следующие документы:
- заявление о выходе из казахстанского гражданства в произвольной форме;
- анкета-заявление;
- автобиография;
- три фотографии размером 3,5 х 4,5 см;
- копии свидетельства о рождении ребенка (детей) и свидетельства о браке;
- справка с места работы, учебы, а также из территориального органа исполнительного производства о наличии или отсутствии неисполненных обязательств перед государством либо имущественных обязанностей, связанных с интересами граждан, государственных органов и организаций Республики Казахстан независимо от форм собственности;
- документ об уплате государственной пошлины или освобождении от ее уплаты;
- для лиц призывного возраста: справка из Департамента по делам обороны г. Уральск об освобождении от прохождения действительной воинской службы либо невозможности освобождения;
- нотариально удостоверенное заявление супруга (-и) или лиц, находящихсяся (находящейся) на иждивении услугополучателя, об отсутствии материальных и других претензий (при наличии таковых).
Срок оказания услуги: 6 месяцев. В упрощенном порядке – 3 месяца.
Если оба родителя являются гражданами Республики Казахстан, и один из них выходит из гражданства Республики Казахстан, одновременно ходатайствуя о выходе из гражданства несовершеннолетнего ребенка, то представляется заявление другого родителя, заверенное нотариально, в котором выражается его отношение к выходу ребенка из гражданства Республики Казахстан.
После сбора и проверки всех документов, представленных в районный отдел Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск, все материалы направляются в Аппарат Президента Республики Казахстан для принятия мотивированного решения.
Конечный результат оказания услуги: выдача справки о выходе из гражданства Республики Казахстан либо отказ в оказании государственной услуги.
Выход из гражданства Республики Казахстан является одним из оснований для изъятия пенсионных накоплений до достижения пенсионного возраста.
Для получения пенсионных накоплений при выходе из гражданства Республики Казахстан вам необходимо обратиться в отделение ЕНПФ г. Уральск по месту регистрации.
Перечень необходимых документов при получении пенсионных накоплений, сформированных за счет обязательных, обязательных профессиональных и добровольных пенсионных взносов:
- оригинал и копия заграничного паспорта (страниц с отметками);
- справка о наличии банковского счета получателя для перевода пенсионных накоплений.
Перечень необходимых документов при получении пенсионных накоплений, сформированных за счет добровольных пенсионных взносов:
- оригинал и копия заграничного паспорта или удостоверения лица без гражданства (страниц с отметками);
- справка о наличии банковского счета получателя для перевода пенсионных накоплений.
В случае изменения личных данных получателя (фамилии, имени, отчества) в связи со сменой места жительства и получением паспорта другой страны дополнительно представляются:
- оригинал или нотариально заверенная копия справки об изменении фамилии, имени, отчества;
- свидетельство о заключении/расторжении брака, выданное в районном отделе ГК «Правительство для граждан» г. Уральск (ЦОН) или на портале электронного правительства egov.kz в Казахстане или уполномоченным органом иностранного государства.
При выплате пенсионных накоплений физическим лицам, выехавшим на постоянное место жительства за пределы Республики Казахстан, пенсионные накопления облагаются налогом по ставке 10%.
Вы уже живете за рубежом и не хотите приезжать в Казахстан для выхода из гражданства? Тогда вам необходимо написать заявление на имя Президента Республики Казахстан через казахстанское консульское учреждение.
К заявлению прилагаются:
- анкета-заявление установленного образца в 2-х экземплярах;
- автобиография, составленная в произвольной форме в 2-х экземплярах;
- три фотографии размером 4 х 5 см;
- нотариально заверенные копии свидетельств о рождении ребенка (детей), о браке (о расторжении брака, о смерти одного из супругов).
- копия паспорта (с отметкой в паспорте о разрешении выезда на ПМЖ в страну пребывания, при отсутствии такой отметки - адресный листок убытия районного подразделения Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск с отметкой о выезде на постоянное жительство в страну пребывания);
- копия вида на жительство в стране пребывания;
- документ об уплате консульского сбора.
После приобретения гражданства иностранного государства необходимо сдать национальный паспорт Республики Казахстан в консульский отдел Посольства Республики Казахстана в соответствующем государстве.
Само по себе проживание за пределами Республики Казахстан не влечет прекращения казахстанского гражданства. Однако, если гражданин Республики Казахстан, постоянно проживающий за рубежом, не встал на консульский учет без уважительных причин в течение 3 лет, данное обстоятельство может повлечь автоматическую утрату гражданства Республики Казахстан.
Условия отказа в выходе из гражданства Республики Казахстан
В выходе из гражданства Республики Казахстан отказывается, если лицо, ходатайствующее о выходе:
- имеет неисполненные обязательства перед Республикой Казахстан или имущественные обязанности, с которыми связаны существенные интересы граждан или предприятий, учреждений и организаций, общественных объединений, расположенных на территории Республики Казахстан;
- привлечено к уголовной ответственности в качестве обвиняемого либо отбывает наказание по вступившему в силу приговору суда, или если выход лица из гражданства Республики Казахстан противоречит интересам государственной безопасности Республики Казахстан.
Дәл қазір әлемнің бір жерінде соғыстар болып жатыр, үстемшіл құрылыс қатаюда, адамдар отырған жерінен қашып басқа мемлекеттерден қорғаныш іздеуде. Егер cіз өміріңізге қауіп төндіретін мұндай жағдайларда Қазақстанды қолайлы деп қарастырсаңыз, онда бұл жерде босқын мәртебесін қалай алу керек екендігін білуіңіз қажет. Әскери әрекеттерге байланысты пана іздеп жүрген немесе нәсілдік, діни белгілері бойынша жапа шеккен өзге елдің азаматына Қазақстанда босқын мәртебесін беру саяси тұрғыда белгіленген тәртіпті сақтауды түсіндіреді.
Босқын мәртебесін иемдену
Босқын мәртебесін иелену үшін Қазақстан Республикасына келгеннен кейін күнтізбелік 5 күн ішінде (нәсілдік, ұлттық белгілері бойынша қуғын құрбанына ұшырауы мүмкін жағдайларда немесе дін тұту, саяси пікірлер, белгілі бір қоғамдық топқа тиесілі болу) тіркелген жері бойынша Орал қ. ІІД Көші-қон полициясы басқармасының аудандық бөліміне жүгіну қажет.
Ол үшін келесі құжаттарды тапсыру қажет:
- белгіленген нысанда босқын мәртебесін иелену туралы өтініш;
- пана іздеп жүрген тұлғаны куәландыратын құжат;
- өтініш дәлелдігін растайтын құжаттар немесе материалдар (бар болған жағдайда).
Пана іздеп жүрген адамдның жеке куәлігі болмаған жағдайда, ол туралы деректер өз сөзінен жазылады.
Пана іздеп жүрген адам амалсыздан Қазақстан Республикасының шекарасын заңсыз кесіп өткен жағдайда, бір күн ішінде Орал қ. ІІД Көші-қон полициясы басқармасының аудандық бөліміне жүгінеді.
Қызмет көрсету мерзімі: 90 күнтізбелік күн.
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: босқын мәртебесін иелену және босқын куәлігін беру немесе босқын мәртебесін беруден бас тарту.
Босқын мәртебесі ұзарту мүмкіндігімен бір жылдық мерзімге беріледі.
Босқын мәртебесінің мерзімін ұзарту үшін тіркелген жері бойынша Орал қ. ІІД Көші-қон полициясы басқармасының аудандық бөліміне жүгіну қажет.
Ол үшін cіз келесі құжаттарды тапсыруыңыз қажет:
- белгіленген нысанда босқын мәртебесін иелену туралы өтініш;
- пана іздеп жүрген тұлғаны куәландыратын құжаттар;
- өтініштің дәлелдігін растайтын құжаттар немесе материалдар (бар болған жағдайда).
Қызмет көрсету мерзімі: 90 күнтізбелік күн.
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: босқын мәртебесін ұзарту немесе босқын мәртебесін ұзартудан бас тарту.
Босқын мәртебесі ұзарту мүмкіндігімен бір жылға беріледі.
- Егер нәсілі, ұлты бойынша белгілеріне, дін тұтуына, азаматтығына, белгілі бір қоғамдық топқа жатуына немесе саяси пікірлерге байланысты қуғын құрбанына ұшырау қаупі болмаса.
- Егер адам мәлімет беруден немесе өзі туралы және Қазақстан Республикасының аумағына келу себебі туралы жалған мәлімет берген болса, сондай-ақ жалған құжаттарды ұсынған болса.
- Егер ол адамда қорғауын пайдалана алатын үшінші мемлекеттің азаматтығы болса.
- Егер адам оны қорғай алатын немесе босқын мәртебесін ала алатын мемлекеттен келген болса.
- Егер аталған тұлғаға қатысты террористік, экстремистік әрекеттерге қатысы бар немесе қатысқандығы туралы, сондай-ақ азаматтық алған елде немесе келген мемлекетте жұмыс істейтін тыйым салынған діни ұйымдарға қатысы бар екендігі туралы болжамдар болса.
- Егер аталған тұлғаға қатысты халықаралық актілерде көрсетілген әлемге қарсы қылмыс, әскери қылмыс немесе адамзатқа қарсы қылмыс жасағаны туралы болжам болса.
- Егер аталған тұлғаға қатысты Қазақстан Республикасының шегінен тыс, оның аумағына өткенге дейін саяси емес сипатта ауыр қылмыс жасағандығы туралы болжам болса.
- Егер аталған тұлғаға қатысты БҰҰ және Халықаралық ұйымдардың мақсаттары мен қағидаттарына қарсы әрекеті үшін айыпталғандығы туралы болжамдар болса.
- Егер ол адам БҰҰ Босқындар істері бойынша Жоғарғы Комиссарының Басқармасынан басқа, БҰҰ органдарының немесе мекемелердің қорғауында болған немесе көмек сұраған болса.
Прямо сейчас где-то в мире идут войны, ужесточаются диктаторские режимы, людям приходится срываться с насиженного места и искать защиты в других государствах. Если вы рассматриваете Казахстан как место, где можно переждать подобные события, угрожающие вашей жизни, то вам необходимо знать, как можно получить здесь статус беженца.
Предоставление статуса беженца в Казахстане гражданину другой страны, ищущему убежище в связи с военными действиями или притеснениями по расовому, религиозному признаку, политическим взглядам подразумевает соблюдение установленной процедуры.
Присвоение статуса беженца
Для присвоения статуса беженца необходимо в течение 5 календарных дней по прибытии в Республику Казахстан (или с момента возникновения обстоятельств, при которых возникает вероятность стать жертвой преследования по расовому, национальному признаку или вероисповеданию, политическому убеждению, принадлежности к определенной социальной группе) обратиться в районный отдел Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск по месту проживания.
Для этого необходимо предоставить следующие документы:
- ходатайство о присвоении статуса беженца по установленной форме;
- документы, удостоверяющие личность ищущего убежище;
- документы и материалы, подтверждающие обоснованность ходатайства (при наличии).
При отсутствии у лица, ищущего убежище, документов, удостоверяющих личность, данные о нем записываются с его слов.
При вынужденном незаконном пересечении границы Республики Казахстан лицо, ищущее убежище, обращается в районный отдел Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск в течение одного дня.
Срок оказания услуги: 90 календарных дней.
Конечный результат оказания услуги: присвоение статуса беженца и выдача удостоверения беженца либо отказ в присвоении статуса беженца.
Статус беженца выдается на один год с возможностью продления.
Для продления статуса беженца необходимо обратиться в районный отдел Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск по месту проживания.
Для этого вам необходимо предоставить следующие документы:
- ходатайство о присвоении статуса беженца по установленной форме;
- документы, удостоверяющие личность ищущего убежище;
- документы и материалы, подтверждающие обоснованность ходатайства (при наличии).
Срок оказания услуги: 90 календарных дней.
Конечный результат оказания услуги: продление статуса беженца или отказ в продлении статуса беженца.
Статус беженца выдается на один год с возможностью продления.
- Если отсутствуют обоснованные опасения, что лицо может стать жертвой преследований по признакам расы, национальности, вероисповедания, гражданства, принадлежности к определенной социальной группе или по политическим убеждениям.
- Если лицо отказывается сообщать либо сообщает заведомо ложные сведения о себе и об обстоятельствах прибытия на территорию Республики Казахстан, а также предъявляет фальшивые документы.
- Если у лица имеется гражданство третьего государства, защитой которого оно может воспользоваться.
- Если лицо прибыло из другой страны, где ему может быть предоставлена защита и определение статуса беженца.
- Если в отношении данного лица имеются веские основания предполагать, что оно участвует либо участвовало в деятельности террористических, экстремистских, а также запрещенных религиозных организаций, функционирующих в стране гражданской принадлежности либо в стране, откуда оно прибыло.
- Если в отношении данного лица имеются веские основания предполагать, что оно совершило преступление против мира, военное преступление или преступление против человечества в определении, данном этим деяниям в международных актах.
- Если в отношении данного лица имеются веские основания предполагать, что им совершено тяжкое преступление неполитического характера за пределами Республики Казахстан до прибытия на ее территорию.
- Если в отношении данного лица имеются веские основания предполагать, что оно виновно в совершении деяний, противоречащих целям и принципам Организации Объединенных Наций и международных организаций, членами которых является Республика Казахстан.
- Если данное лицо пользуется защитой либо помощью органов или учреждений Организации Объединенных Наций, кроме Управления Верховного комиссара Организации Объединенных Наций по делам беженцев.