- ЭЦҚ (электрондық цифрлық қолтаңба) алу;
- авторизациядан өту және сұрау салу;
- жеке кабинеттегі электрондық өтінім мәртебесі түрінде хабарламамен танысу.
Белгіленген уақытта таңдалған дәрігерге медициналық мекемеге келу.
Қызмет көрсету мерзімі: 30 минут.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: жеке кабинеттегі электрондық өтінім мәртебесі түріндегі хабарлама.
Емханада қызметті қалай алуға болады?
Ол үшін сіз келесілерді жасауыңыз қажет:
- медициналық мекеменің тіркеу бөліміне жүгіну немесе тіркеу бөліміне телефон нөмірі бойынша қоңырау шалу;
- ұлғаны куәландыратын құжат немесе туу туралы куәлік (тікелей жүгінген кезде).
Қызмет көрсету мерзімі: 10 минут.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: қызмет көрсетуші дәрігерінің қабылдауына алдын-ала жазылу журналына жазылу және дәрігердің қабылдау кестесіне сәйкес дәрігер қабылдауының күнін, уақытын көрсете отырып, ауызша жауап беру.
- получить ЭЦП (электронную цифровую подпись);
- авторизоваться и подать запрос;
- в личном кабинете ознакомиться с уведомлением в виде статуса электронной заявки;
- в установленное время явиться в медучреждение к выбранному врачу.
Срок оказания услуги: 30 минут.
Конечный результат оказания услуги: уведомление в виде статуса электронной заявки в личном кабинете.
Как получить услугу в поликлинике?
Для этого вам необходимо:
- обратиться в регистратуру медучреждения или позвонить по номеру телефона регистратуры;
- представить документ, удостоверяющий личность, или свидетельство о рождении (при непосредственном обращении).
Срок оказания услуги: 10 минут.
Конечный результат оказания услуги: запись в журнале предварительной записи на прием к врачу услугодателя и устный ответ с указанием даты, времени приема врача в соответствии с графиком приема врачей.
Мұндай ауруларға келесілер жатады:
- дифтерия;
- қызылша;
- қызамық;
- көкжөтел;
- жәншау;
- желшешек;
- эпидемиялық паротит;
- А, В, С қылаулары;
- полиомиелит;
- тұмаудың мөлшерден ауытқу нысандары;
- менингококтық жұқпа;
- тырысқақ;
- іш сүзегі;
- туберкулез (туберкулезді микробактериялардың бар болуына қақырықтың екі реттік конверсиясын алатын бактериялар бөлетін өкпе туберкулезі; туберкулездің аса үдемелі нысаны (менингит, милиарлы туберкулез) туберкулездің микробактерияларының бар болуына қақырықтың екі реттік конверсисяын алу және науқастың өміріне қауіп төндірмейтін жағдайға жету; жұлынның қызметін бұзатын асқынған омыртқа туберкулезі, медициналық көмегінсіз қозғалуға болатын жағдайға жету);
- күйдіргінің өкпелік нысаны;
- оба;
- геморрагиялық вирустік қызба;
- А, Е вирустік сары ауру;
- безгек.
ТМД қатысушы-мемлекеттерге медициналық қызметтер
2000 жылғы 20 наурыздағы Қазақстан Республикасы үшін күшіне енген ТМД қатысушы-мемлекеттердің азаматтарына медициналық көмек көрсету туралы келісіміне сәйкес ТМД қатысушы-мемлекеттердің азаматтарына ақысыз негізде жедел және шұғыл медициналық көмек көрсетіледі.
«Жедел және шұғыл медициналық көмек» - өміріне және маңайындағылардың денсаулығына қауіп төндіретін емделушінің физикалық және психикалық денсаулығының бұзылуы кезінде көрсетілетін медициналық қызметтер жиынтығы.
ТМД қатысушы-мемлекеттің шетелдік азаматының науқастың өміріне немесе маңайындағылардың денсаулығына қауіп төндіретін, жазатайым оқиға, улану, жарақат алу, босану және жүктілік кезеңінде, күтпеген ауыр жағдайлар мен ауруларда шұғыл жағдайда азаматтарға кедергісіз тегін және толық көлемде Қазақстан Республикасының емдеу-алдын-алу мекемелері (бұдан әрі - ЕАМ) көмек көрсетеді.
Науқастың өміріне немесе маңайындағылардың денсаулығына төнетін қауіп жойылған соң кейінгі медициналық көмек көрсету азаматтардың, сақтандыру компанияларының, сондай-ақ қайырымдылық жарналар және кәсіпорын, ұйымдардың жәрдемдері есебінен ақылы негізде жүзеге асырылады.
Қазақстан Республикасындағы ТМД қатысушы-мемлекеттердің шетел азаматтарына жоспарлы медициналық көмек көрсету келісім бағалары немесе қолданыстағы баға көрсеткіштері бойынша өзара есеп айырысу арқылы ақылы негізді жүзеге асырылады.
К таким заболеваниям относятся:
- дифтерия;
- корь;
- краснуха;
- коклюш;
- скарлатина;
- ветряная оспа;
- эпидемический паротит;
- паратифы А, В, С;
- полиомиелит;
- атипичные формы гриппа;
- менингококковая инфекция;
- холера;
- брюшной тиф;
- туберкулез (легочный туберкулез с бактериовыделением до достижения двукратной конверсии мазка мокроты на наличие микобактерии туберкулеза; остропрогрессирующие формы туберкулеза (менингит, милиарный туберкулез) до достижения состояния, не представляющего угрозы для жизни больного и достижения двукратной конверсии мазка мокроты на наличие микробактерии туберкулеза; туберкулез позвоночника, осложненный нарушением функции спинного мозга, до достижения состояния, позволяющего самостоятельно передвигаться без медицинского сопровождения);
- легочная форма сибирской язвы;
- чума;
- геморрагические вирусные лихорадки;
- вирусные гепатиты А, Е;
- малярия.
Медицинские услуги для граждан государств-участников СНГ
В соответствии с Соглашением об оказании медицинской помощи гражданам государств-участников СНГ, вступившим в силу для Республики Казахстан 20 марта 2000 года, для граждан государств-участников СНГ оказывается на бесплатной основе скорая и неотложная медицинская помощь.
«Скорая и неотложная медицинская помощь» - комплекс медицинских услуг, оказываемых при острых нарушениях физического или психического здоровья пациента, угрожающих его жизни или здоровью окружающих.
При внезапных острых состояниях и заболеваниях иностранного гражданина государства-участника СНГ, угрожающих жизни больного или здоровью окружающих, несчастных случаях, отравлениях, травмах, родах и неотложных состояниях в период беременности оказывается гражданам беспрепятственно бесплатно и в полном объеме лечебно-профилактическими учреждениями (ЛПУ) Республики Казахстан.
С момента, когда устранена угроза жизни больного или здоровью окружающих и возможна его транспортировка, дальнейшее оказание медицинской помощи осуществляется на платной основе, за счет личных средств граждан, страховых компаний, а также за счет благотворительных взносов и пожертвований предприятий, организаций.
Оказание плановой медицинской помощи иностранным гражданам государств-участников СНГ в Республике Казахстан осуществляется на платной основе с проведением взаиморасчетов по договорным ценам или действующим прейскурантам.
Талап етілетін құжаттар тізімі:
- белгіленген нысандағы өтініш;
- мүгедектік туралы анықтаманың нотариалдық жолмен куәландырылған көшірмесі;
- әскери қызметін өткеру кезеңінде алынған жарақаттың (жараланудың, жарақаттанудың, контузияның), аурудың нәтижесінде мүгедектіктің орын алуын растайтын әскери-дәрігерлік комиссия тұжырымының (қаулысының) нотариалдық жолмен куәландырылған көшірмесі.
Қызмет көрсету мерзімі: 2 ай.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: әскери қызметкерлерге, әскери міндеттілерге немесе алу құқығын иемденетін тұлғаларға өтемақы төлеу.
Келісімшарт бойынша әскери қызметкерлерге
Әскери қызметін өткеру кезінде мүгедектік орын алған жағдайда немесе денсаулық жағдайына байланысты қызметтен босатылған жағдайда біржолғы өтемақы төленеді:
- I топтағы мүгедекке 30 айлық ақшалай үлес;
- II топтағы мүгедекке 18 айлық ақшалай үлес;
- III топтағы мүгедекке 6 айлық ақшалай үлес.
Мүгедектік бойынша жәрдемақыны қалай алуға болатынын мұнда біле аласыз.
Әскери оқу орындарының курсанттарына
Жарақат алған жағдайда мерзімді қызметтегі әскери қызметкерлерге, шәкіртақы алатын әскери оқу орындарының (әскери факультеттердегі) курсанттарына, әскери жиындарға шақырылған әскери міндеттілерге біржолғы өтемақылар төленеді:
- I топтағы мүгедекке – 250 айлық есептік көрсеткіш;
- II топтағы мүгедекке – 150 айлық есептік көрсеткіш;
- III топтағы мүгедекке – 50 айлық есептік көрсеткіш;
- ауыр жарақат үшін – 12 айлық есептік көрсеткіш;
- жеңіл жарақат үшін – 4 айлық есептік көрсеткіш.
Мүгедектікке әкелмеген жарақатпен байланысты өтемақы алу
Әскери қызмет ету міндеттерін орындау кезінде мүгедектікке әкелмеген жарақат (жаралану, жарақаттану, контузия) алған жағдайда, бір жарым айлық ақшалай үлес төленеді. Жеңіл жарақат алған жағдайда – айлық ақшалай үлестің жартысы төленеді.
Өтемақы алу үшін Орал қ. Қорғаныс істері жөніндегі басқармасына немесе қызмет еткен жері бойынша жауапты құрылымдық бөлімшеге жүгінуіңіз қажет.
Талап етілетін құжаттар тізімі:
- белгіленген нысандағы өтініш;
- алынған (ауыр немесе жеңіл) жарақаттың (жараланудың, жарақаттанудың, контузияның) ауырлық деңгейі туралы әскери-дәрігерлік комиссияның анықтамасы;
- әскери қызмет міндеттерін орындау (әскери жиындардан өту) барысында жарақат (жаралану, жарақаттану, контузия) алуды тергеу материалы;
- келісімшарт бойынша әскери қызметкерлерге – әскери қызметкер ақшалай үлесте тұрған республикалық мемлекеттік мекемеден немесе әскери бөлімшеден уақиға орын алған сәттегі ақшалай үлесінің мөлшері туралы анықтама. Анықтаманың үлгісімен мына сілтеме арқылы танысуға болады.
Қызмет көрсету мерзімі: 2 ай.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: әскери қызметкерлерге, әскери міндеттілерге немесе алу құқығын иемденетін тұлғаларға өтемақы төлеу.
Әскери қызметтен босатылғаннан кейін мүгедектіктің орын алуы
Өтемақы алу үшін келісімшарт бойынша және мерзімді қызметтегі әскери қызметкерлерге (стипендия алатын әскери оқу орындарының (әскери факультеттердегі) курсанттарына), әскери қызмет міндеттерін атқарудың нәтижесінде алынған жарақаттың (жараланудың, жарақаттанудың, контузияның), аурудың нәтижесінде мүгедектік орын алған жағдайда, әскери қызметтен босатылғаннан кейін бір жыл өткенге дейін Орал қ. Қорғаныс істері жөніндегі аудандық Басқармасына немесе қызмет еткен жері бойынша жауапты құрылымдық бөлімшеге жүгіну қажет.
Талап етілетін құжаттар тізімі:
- белгіленген нысандағы өтініш;
- мүгедектік туралы анықтаманың нотариалдық жолмен куәландырылған көшірмесі;
- әскери қызметін атқару кезеңінде алынған жарақаттың (жараланудың, жарақаттанудың, контузияның), аурудың нәтижесінде мүгедектің орын алуын растайтын әскери-дәрігерлік комиссия тұжырымының (қаулысының) нотариалдық жолмен куәландырылған көшірмесі.
Қызмет көрсету мерзімі: 2 ай.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: әскери қызметкерлерге, әскери міндеттілерге немесе алу құқығын иемденетін тұлғаларға өтемақы төлеу.
Әскери қызметкердің немесе әскери міндеттінің қаза табуымен байланысты өтемақыны алу
Жарақаттың (жараланудың, жарақаттанудың, контузияның), аурудың нәтижесінде әскери қызметкер немесе әскери міндетті қаза тапқан (қайтыс болған) жағдайда отбасы мүшелері өтемақы алу құқығын иемденеді:
- әскери қызметін өткеру кезеңінде;
- әскери жиындардан өту кезеңінде;
- әскери қызметтен босатылғаннан кейін;
- әскери жиындар аяқталғаннан кейін.
Әскери қызметкердің немесе әскери міндеттінің қаза табуымен байланысты өтемақы алу үшін Орал қ. Қорғаныс істері жөніндегі басқармасына немесе қызмет еткен жері бойынша жауапты құрылымдық бөлімшеге жүгіну керек:
- белгіленген нысандағы өтініш;
- өлім туралы куәліктің нотариалдық жолмен куәландырылған көшірмесі;
- заңнамамен белгіленген тәртіпте берілген, мұраға арналған құқық туралы куәлік;
- өтемақы алу құқығын иемденетін тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
- әскери қызметкер немесе әскери міндетті ақшалай үлесте тұрған республикалық мемлекеттік мекемеден немесе әскери бөлімшеден қаза тапқан (қайтыс болған) адамның уақиға орын алған сәттегі ақшалай үлесінің мөлшері туралы анықтама, осы Ережелердің 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша;
- әскери қызметкерді, әскери міндеттіні бөлімшенің тізімдерінен шығарып тастау туралы әскери бөлімше командирінің (республикалық мемлекеттік мекеме басшысының) бұйрығынан үзінді көшірме;
- әскери қызмет міндеттерін орындаумен атқарумен байланысты әскери қыметкердің немесе әскери міндеттінің қаза болуын (қайтыс болуын) тергеу материалдары;
- әскери қызметтен босатылғаннан кейін, әскери жиындар аяқталғаннан кейін қайтыс болған тұлғаларға қатысты әскери-дәрігерлік комиссияның тұжырымы (қаулысы).
Қызмет көрсету мерзімі: барлық қажетті құжаттар алынған күннен бастап 2 ай.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: әскери қызметкерлерге, әскери міндеттілерге немесе алу құқығын иемденетін тұлғаларға өтемақы төлеу.
Әскери қызметкерлердің, соның ішінде қызметін өткеру кезінде қаза тапқан, қайтыс болған немесе хабарсыз кеткен әскери қызметкерлердің балаларына тұрғылықты жері бойынша мектепке дейінгі балалар мекемелерінде кезексіз орын ұсынылады.
Әскери қызмет міндеттерін атқару кезінде қаза тапқан немесе мүгедектік алған, қызметін өткеру кезінде хабарсыз кеткен әскери қызметкерлердің балалары әскери мектеп-интернаттар мен «Жас Ұлан» Республикалық мектебіне (мектепке сілтеме) конкурстан тыс қабылдану құқығын пайдаланады.
Перечень требуемых документов:
- заявление в установленной форме;
- нотариально заверенная копия справки об инвалидности;
- нотариально заверенная копия заключения (постановления) военно-врачебной комиссии, подтверждающего наступление инвалидности в результате увечья (ранения, травмы, контузии), заболевания, полученного в период прохождения им воинской службы.
Срок оказания услуги: 2 месяца.
Конечный результат оказания услуги: выплата компенсации военнослужащим, военнообязанным или лицам, имеющим право на ее получение.
Размер компенсации
В случае наступления инвалидности во время прохождения воинской службы по контракту и увольнения по состоянию здоровья выплачивается единовременная компенсация:
- инвалиду I группы - 30-месячное денежное содержание;
- инвалиду II группы - 18-месячное денежное содержание;
- инвалиду III группы - 6-месячное денежное содержание.
При получении увечья военнослужащим срочной службы курсантам военных учебных заведений (военных факультетов), получающим стипендию, военнообязанным, призванным на воинские сборы, выплачиваются единовременные компенсации:
- инвалиду I группы – 250 месячных расчетных показателей;
- инвалиду II группы – 150 месячных расчетных показателей;
- инвалиду III группы – 50 месячных расчетных показателей;
- за тяжелое увечье – 12 месячных расчетных показателей;
- за легкое увечье – 4 месячных расчетных показателя.
Узнать о том, как получить пособия по инвалидности, можно в статье «Инвалидность».
Получение компенсации в связи с увечьем, не повлекшим инвалидности
В случае получения при исполнении обязанностей воинской службы увечья (ранения, травмы, контузии), не повлекшего инвалидности, выплачивается единовременная компенсация в размере полуторамесячного денежного содержания. При легком увечье - половина месячного денежного содержания.
Для получения компенсации необходимо обратиться в Управление по делам обороны г. Уральск или в ответственное структурное подразделение по месту службы.
Перечень требуемых документов:
- заявление в установленной форме;
- справка военно-врачебной комиссии о степени тяжести (тяжелого или легкого) полученного увечья (ранения, травмы, контузии);
- материалы расследования получения увечья (ранения, травмы, контузии) при исполнении обязанностей воинской службы (прохождения воинских сборов);
- военнослужащим по контракту – справка из воинской части или республиканского государственного учреждения, в котором военнослужащий состоял на денежном довольствии, о размере денежного содержания на момент события.
Срок оказания услуги: 2 месяца.
Конечный результат оказания услуги: выплата компенсации военнослужащим, военнообязанным или лицам, имеющим право на ее получение.
Наступление инвалидности после увольнения с воинской службы
Для получения компенсации военнослужащим по контракту и срочной службы (курсантам военных учебных заведений (военных факультетов), получающим стипендию) при наступлении инвалидности в результате увечья (ранения, травмы, контузии), заболевания, полученных в результате исполнения обязанностей воинской службы, до истечения одного года после увольнения с воинской службы, необходимо обратиться в районное Управление по делам обороны г. Уральск или в ответственное структурное подразделение по месту службы.
Перечень требуемых документов:
- заявление в установленной форме;
- нотариально заверенная копия справки об инвалидности;
- нотариально заверенная копия заключения (постановления) военно-врачебной комиссии, подтверждающего наступление инвалидности в результате увечья (ранения, травмы, контузии), заболевания, полученных в результате исполнения обязанностей воинской службы.
Срок оказания услуги: 2 месяца.
Конечный результат оказания услуги: выплата компенсации военнослужащим, военнообязанным или лицам, имеющим право на ее получение.
Получение компенсации в связи с гибелью военнослужащего или военнообязанного
Члены семьи имеют право на получение компенсации в случае гибели (смерти) военнослужащего или военнообязанного в результате увечья (ранения, травмы, контузии), заболевания:
- в период прохождения воинской службы;
- в период нахождения на воинских сборах;
- после увольнения с воинской службы;
- окончания военных сборов.
Для получения компенсации в связи с гибелью военнослужащего или военнообязанного необходимо обратиться в районное Управление по делам обороны г. Уральск или в ответственное структурное подразделение по месту службы и предоставить следующие документы:
- заявление в установленной форме;
- нотариально заверенная копия свидетельства о смерти;
- свидетельство о праве на наследство, выданное в установленном законодательством порядке;
- копия документа, удостоверяющего личность лица, имеющего право на получение компенсации;
- справка из воинской части или республиканского государственного учреждения, в котором военнослужащий или военнообязанный состоит на денежном довольствии, о размере денежного содержания погибшего (умершего) на момент события;
- выписка из приказа командира воинской части (руководителя республиканского государственного учреждения) об исключении военнослужащего, военнообязанного из списков части;
- материалы расследования гибели (смерти) военнослужащего или военнообязанного, связанной с исполнением обязанностей воинской службы;
- заключение (постановление) военно-врачебной комиссии в отношении лиц, умерших после увольнения с воинской службы, окончания военных сборов.
Срок оказания услуги: 2 месяца со дня получения всех необходимых документов.
Конечный результат оказания услуги: выплата компенсации военнослужащим, военнообязанным или лицам, имеющим право на ее получение.
Детям военнослужащих, в том числе погибших, умерших или пропавших без вести во время прохождения службы, вне очереди предоставляются места в детских дошкольных учреждениях по месту жительства.
Дети военнослужащих, погибших или получивших инвалидность при исполнении обязанностей воинской службы, пропавших без вести во время прохождения службы, пользуются правом внеконкурсного зачисления в военные школы-интернаты и Республиканскую школу «Жас Улан».
- ЭЦҚ алу (электрондық цифрлық қолтаңба);
- тұрғын үй кезегіне орналастыру және оны ЭЦҚ-ға қол қою туралы сұрауға рұқсат беру;
- тізім бойынша сұратуға құжаттардың электронды көшірмесін қоса беріңіз:
- Орал қаласында кем дегенде үш жыл мерзімде тұратынын растайтын құжат;
- неке (2008 жылғы 1 маусымға дейін), отбасы мүшелерінің қайтыс болуы (2007 жылдың 13 тамызына дейін), балалар туылуы (2007 жылдың 13 тамызына дейін) туралы куәлік;
- егер жалғыз тұрғын үй төтенше жағдай деп танылса, Орал қаласының Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық инспекциясының куәлігі;
- отбасы мүшелерінің әрқайсысына өтініш бергенге дейінгі соңғы он екі ай ішінде табыс туралы куәлік (халықтың әлеуметтік осал топтарына тиесілі қызмет алушы қарым-қатынас кезінде);
- отбасы тұратын үйде белгіленген санитарлық және техникалық талаптарға сай келмеген жағдайларда тиісті уәкілетті органдардың анықтамалары.
Қызмет көрсету мерзімі: 30 күнтізбелік күн. Мемлекеттік баж төленбейді.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: кезектіліктің кезекті нөмірін көрсете отырып, тіркеу туралы хабарлама алу немесе бас тартуға негізделген жауап.
- коммуналдық тұрғын үйлердің фондынан үйге мұқтаж болған азаматтардың есепке қойылғаны жайындағы мәлімдеме;
- жеке тұлғаны куәландыратын құжат;
- Орал қ. кемінде үш жыл тұрушылықты дәлелдейтін құжат;
- неке қию куәлік/неке бұзылу (2008 жылдың 1 маусымына дейін), отбасы мүшелерінің қаза тапқаны куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін), балалардың туылуы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін), тұлғаны сәйкестендіру үшін түпнұсқа беріледі;
- Орал қ. тұрғын үйлердің және олардың инспекциясының басқармасынаң анықтама, егер жалғыз тұрғын үй апаттық болып мақұлданған болса;
- өтініш жасаған кезіне дейінгі 12 айдың әр отбасы мүшесінің табысы туралы анықтамалар (егер қызмет алушы әлеуметтік әлсіз топтарға жататын болса);
- отбасы тұрып жатқан тұрғын үй белгіленген санитарлық және техникалық талаптармен сәйкес келмеген жағдайда, немесе жапсарлас, бөлінбеген тұрғын үй-жайларда екі немесе одан көп отбасы тұрып жатқан жағдайда, немесе отбасының құрамында ауыр сұрқатты науқас тұрып жатқан жағдайда, тиісті мекемелерінең анықтамалар қажет.
- получить ЭЦП (электронную цифровую подпись);
- авторизоваться и подать запрос о постановке в очередь на жилье и подписать его ЭЦП;
- к запросу прикрепить электронные копии документов, согласно перечню:
- документ, подтверждающий проживание в г. Уральск не менее трех лет;
- свидетельства о заключении (расторжении) брака (до 1 июня 2008 года), о смерти членов семьи (до 13 августа 2007 года), о рождении детей (до 13 августа 2007 года);
- справка Управления жилья и жилищной инспекции г. Уральск, если единственное жилье признано аварийным;
- справка о доходах за последние двенадцать месяцев перед обращением на каждого члена семьи (в случае обращения услугополучателя, относящегося к социально уязвимым слоям населения);
- справки соответствующих уполномоченных органов в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям.
Срок оказания услуги: 30 календарных дней. Госпошлина не оплачивается.
Конечный результат оказания услуги: получение уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо обоснованный ответ об отказе.
Как получить услугу в районном отделении ГК «Правительство для граждан» г. Уральск (ЦОН) по месту регистрации?
Список документов:
- заявление о постановке на учет граждан, нуждающихся в жилище из коммунального жилищного фонда;
- документ, удостоверяющий личность;
- документ, подтверждающий проживание в г. Уральск не менее трех лет;
- свидетельства о заключении (расторжении) брака (до 1 июня 2008 года), о смерти членов семьи (до 13 августа 2007 года), о рождении детей (до 13 августа 2007 года) - оригиналы представляются для идентификации личности;
- справка Управления жилья и жилищной инспекции г. Уральск, если единственное жилье признано аварийным;
- справка о доходах за последние двенадцать месяцев перед обращением на каждого члена семьи (в случае обращения услугополучателя, относящегося к социально уязвимым слоям населения);
- справки соответствующих уполномоченных органов в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям, либо когда в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семьи, либо когда в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным.
Срок оказания услуги: 30 календарных дней. Госпошлина не оплачивается.
Конечный результат оказания услуги: получение уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо обоснованный ответ об отказе.
- Психикалық симптомы бар психикалық ауру және тұлғаның іс-әрекетің құбылып тұруы, сонымен қатар қоршаған ортаға ауру адаммен бірге тұру мүмкін емес жағдайда.
- Орталық нервтік жүйенің органикалық және посттравматикалық залал алуынан бел омыртқа органдарының және ұштарының ауыр зақым алу жағдайында.
- Үлкен дәрет, кіші дәрет және дымқылдау, кіші дәрет ұстамау, табиғиға қарсы анус.
- Бронхиттік астманың ауыр түрі, үздіксіз-рецидивидтік ағым, қайталанған ұстама, ІІІ дәрежелі ауа жетпеушіліктің күрделілігі.
- Тұқым қуалаған әрекетіне әсер ету арқылы үздіксіз нервтік-бұлшық еттік дистрофиялық қоғалыс.
- І типтік қант ауруы, қиын түрі.
Egov.kz порталы арқылы қызметті алу
Ол үшін қажет:
- ЭЦҚ (электрондық цифрлік қолтаңба) алу керек;
- баспанаға кезекке тұруға автоматтандырылып, сұраныс беру және ЭНҚ қол қою;
- сұранысқа төмендегі тізім бойынша құжаттардың көшірмесін қосу керек:
- Уральск қаласында аз дегенде 3 жыл тұратындығын бекітетін құжат;
- неке қию туралы куәлік (немесе ажырасу туралы) (2008 жылдың 01 шілдесіне дейін), жанұя мүшелерінің қайтыс болу туралы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін), балалардың туу туралы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін);
- Уральск қаласының Баспана және баспана инспекция Басқармасының анықтамасы, егер де жалғыз баспана апатты жағдайда деп танылса;
- сұраныс жасаудың алдындағы жанұя мүшелерінің әрбіреуіне он екі айлық кіріс туралы анықтамасы (егер де қызмет алушы әлеуметтік жағдайы төмен тұрғындардың қатарына жататын болса);
- бір-бірінен бөлінбеген, изоляция жасалмаған баспанада екі немесе одан да көп бір-біріне кеселдіктерін тигізетін көп жанұя тұратын болса, және де жанұя құрамында созылмалы аурумен ауырып, онымен бір баспада тұру мүмкін еместігі туралы анықтама.
Қызмет көрсету уақыты: 30 күнтізбелік күн. Мемлекеттік баж төленбейді.
Қызмет көрсетудің түпкі нәтижесі: кезекке тұрғандығы туралы және кезегі нөмірі туралы хабар алу немесе негізбен түсіндірілген кезекке қабыл алмау туралы хабар алу.
Тіркелген жері бойынша Уральск қ. «Азаматтарға арналған үкімет» МК (ХҚО) қалай өтініш беруге болады?
Құжаттардың тізімі:
- коммуналдық баспана қорынан баспана қажет ететін азаматтарды тізімге қою туралы арыз;
- жеке басын куәландыратын құжат;
- Уральск қаласында кем дегенде 3 жылдан артық тұратындығын куәландыратын құжат;
- неке қию туралы куәлік (немесе ажырасу туралы) (2008 жылдың 01 шілдесіне дейін), жанұя мүшелерінің қайтыс болу туралы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін), балалардың туу туралы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін);
- Уральск қаласының Баспана және баспана инспекция басқармасының анықтамасы, егер де жалғыз баспана апатты жағдайда деп танылса;
- сұраныс жасаудың алдындағы жанұя мүшелерінің әрбіреуіне он екі айлық кіріс туралы анықтамасы (егер де қызмет алушы әлеуметтік жағдайы төмен тұрғындардың қатарына жататын болса);
- бір-бірінен бөлінбеген, изоляция жасалмаған баспанада екі немесе одан да көп бір-біріне кеселдіктерін тигізетін көп жанұя тұратын болса, және де жанұя құрамында созылмалы аурумен ауырып, онымен бір баспада тұру мүмкін еместігі туралы анықтама.
Қызмет көрсету уақыты: 30 күнтізбелік күн. Мемлекеттік кіріс төленбейді.
Қызмет көрсетудің түпкі нәтижесі: кезекке тұрғандығы туралы және кезегі нөмірі туралы хабар алу немесе негізбен түсіндірілген кезекке қабыл алмау туралы хабар алу.
- Психикалық симптомы бар психикалық ауру және тұлғаның іс-әрекетің құбылып тұруы, сонымен қатар қоршаған ортаға ауру адаммен бірге тұру мүмкін емес жағдайда.
- Орталық нервтік жүйенің органикалық және посттравматикалық залал алуынан бел омыртқа органдарының және ұштарының ауыр зақым алу жағдайында.
- Үлкен дәрет, кіші дәрет және дымқылдау, кіші дәрет ұстамау, табиғиға қарсы анус.
- Бронхиттік астманың ауыр түрі, үздіксіз-рецидивидтік ағым, қайталанған ұстама, ІІІ дәрежелі ауа жетпеушіліктің күрделілігі.
- Тұқым қуалаған әрекетіне әсер ету арқылы үздіксіз нервтік-бұлшық еттік дистрофиялық қоғалыс.
- І типтік қант ауруы, қиын түрі.
Egov.kz порталы арқылы қызметті алу
Ол үшін қажет:
- ЭЦҚ (электрондық цифрлік қолтаңба) алу керек;
- баспанаға кезекке тұруға автоматтандырылып, сұраныс беру және ЭНҚ қол қою;
- сұранысқа төмендегі тізім бойынша құжаттардың көшірмесін қосу керек:
- Орал қаласында аз дегенде 3 жыл тұратындығын бекітетін құжат;
- неке қию туралы куәлік (немесе ажырасу туралы) (2008 жылдың 01 шілдесіне дейін), жанұя мүшелерінің қайтыс болу туралы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін), балалардың туу туралы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін);
- Орал қаласының Баспана және баспана инспекция Басқармасының анықтамасы, егер де жалғыз баспана апатты жағдайда деп танылса;
- сұраныс жасаудың алдындағы жанұя мүшелерінің әрбіреуіне он екі айлық кіріс туралы анықтамасы (егер де қызмет алушы әлеуметтік жағдайы төмен тұрғындардың қатарына жататын болса);
- бір-бірінен бөлінбеген, изоляция жасалмаған баспанада екі немесе одан да көп бір-біріне кеселдіктерін тигізетін көп жанұя тұратын болса, және де жанұя құрамында созылмалы аурумен ауырып, онымен бір баспада тұру мүмкін еместігі туралы анықтама.
Қызмет көрсету уақыты: 30 күнтізбелік күн. Мемлекеттік баж төленбейді.
Қызмет көрсетудің түпкі нәтижесі: кезекке тұрғандығы туралы және кезегі нөмірі туралы хабар алу немесе негізбен түсіндірілген кезекке қабыл алмау туралы хабар алу.
Тіркелген жері бойынша Орал қ. «Азаматтарға арналған үкімет» МК (ХҚО) қалай өтініш беруге болады?
Құжаттардың тізімі:
- коммуналдық баспана қорынан баспана қажет ететін азаматтарды тізімге қою туралы арыз;
- жеке басын куәландыратын құжат;
- Орал қаласында кем дегенде 3 жылдан артық тұратындығын куәландыратын құжат;
- неке қию туралы куәлік (немесе ажырасу туралы) (2008 жылдың 01 шілдесіне дейін), жанұя мүшелерінің қайтыс болу туралы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін), балалардың туу туралы куәлігі (2007 жылдың 13 тамызына дейін);
- Орал қаласының Баспана және баспана инспекция басқармасының анықтамасы, егер де жалғыз баспана апатты жағдайда деп танылса;
- сұраныс жасаудың алдындағы жанұя мүшелерінің әрбіреуіне он екі айлық кіріс туралы анықтамасы (егер де қызмет алушы әлеуметтік жағдайы төмен тұрғындардың қатарына жататын болса);
- бір-бірінен бөлінбеген, изоляция жасалмаған баспанада екі немесе одан да көп бір-біріне кеселдіктерін тигізетін көп жанұя тұратын болса, және де жанұя құрамында созылмалы аурумен ауырып, онымен бір баспада тұру мүмкін еместігі туралы анықтама.
Қызмет көрсету уақыты: 30 күнтізбелік күн. Мемлекеттік кіріс төленбейді.
Қызмет көрсетудің түпкі нәтижесі: кезекке тұрғандығы туралы және кезегі нөмірі туралы хабар алу немесе негізбен түсіндірілген кезекке қабыл алмау туралы хабар алу.