Қамқорлық пен махаббатқа бөленген бала толыққанды әрі жан-жақты тұлға болып өседі. Оның қадір-қасиетіне ауызша немесе физикалық нысанда келтірілген кез-келген қорлаудың түрі баланың дамуына зиянын тигізеді. Қазақстан Республикасының «Баланың құқықтары туралы» заңында: «Мемлекет баланың жеке басына ешкiмнiң тиiспеуiн қамтамасыз етедi, оны физикалық және (немесе) психикалық жәбірлеуден, адамдық қадір-қасиетін қатігездікпен, дөрекілікпен қорлаудан, кемсітуден, жыныстық қатынас сипатындағы әрекеттерден, баланы қылмыстық iс-әрекетке және қоғамға жат әрекеттер жасауға тартудан, және оны адам мен азаматтың Қазақстан Республикасының Конституциясында бекiтiлген құқықтары мен бостандығына қысым жасаудың өзге де түрлерiнен қорғауды жүзеге асырады».
Қандай шара қолданған жөн?
Егер сіз балаңыздың мектепте қорлық көріп жүргенін білсеңіз, осындай жағдайдың қайталануына жол бермеу үшін еш кідірместен шаралар қолдану қажет.
Егер сіздің балаңыз басқа оқушылардың қорлайтын (ауызша кемсіту, физикалық зәбір көрсету, бопсалаушылық) нысаны болса, сіз аталған мәселені сынып жетекшісі мен мектеп директорының алдында көтеруіңіз қажет. Орын алған жағдайдың себебін анықтау үшін аталған мектепке бекітілген кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі учаскелік инспекторды тартыңыз.
Сіз жағдайдың қиындығына байланысты мектептің орналасқан орны бойынша Орал қаласы Білім басқармасының аудандық бөліміне шағым жаза аласыз. Сізге ата-ана ретінде тексеру жүргізіліп жатқан кезде өз балаңызға одан да үлкен психологиялық зиян тигізбеу үшін оған максималды көңіл бөлуіңіз әрі мұқият болуыңыз қажет. Орын алған жағдайдың себептерін анықтау кезінде сіздің балаңыз басқа балалардың тарапынан күлкі мен жасырын қорлау нысаны болып қалмауын мұқият қадағалауыңыз қажет. Баламен бірге мектеп психологына жүгініңіз. Онымен көбірек тілдесіңіз, өз-өзіне тұйықталуына жол бермеңіз және бұдан былай оның өмірінде не болып жатқанына әрқашан қызығушылық танытыңыз.
Егер сіздің балаңыз мұғалім тарапынан зәбір немесе қорлық көрсе, сіз бұл жағдай туралы мектеп басшылығын хабардар етуіңіз, сондай-ақ, Орал қаласы Білім басқармасының аудандық бөліміне шағым жазу қажет.
Каждый родитель готов пойти на все ради того, чтобы его ребенок не испытывал боли и унижения. К сожалению, окружающий мир не всегда добр и приветлив. Дети могут быть жестоки друг к другу, а взрослые могут пользоваться своим превосходством над детьми. И все это может происходить в школе, куда вы отводите своего ребенка каждый день. Надеемся, что у вас с ним доверительные отношения, и он придет к вам поделиться, если подвергнется унижению, оскорблению. Однако вне зависимости от того, как вы узнаете о данной проблеме, необходимо предпринять все меры, чтобы не допустить повторения подобного.
Что стоит предпринять?
В случае если вы узнали, что ваш ребенок подвергается унижениям в школе, необходимо незамедлительно принять меры, чтобы не допустить повторения ситуации.
Если ваш ребенок стал объектом унижения со стороны других учащихся (словесные оскорбления, физические унижения, вымогательство), вы должны поставить данный вопрос перед классным руководителем и директором школы. Привлечь к выяснению причин случившегося участкового инспектора по делам несовершеннолетних, прикрепленного к данной школе.
В зависимости от серьезности ситуации, вы можете написать жалобу в районный отдел Управления образования г. Уральск по месту нахождения школы. Вам, как родителю, необходимо быть максимально тактичным и внимательным к своему ребенку в то время, пока будут происходить разбирательства, чтобы не причинить ему еще больший психологический вред. Вам необходимо внимательно следить, чтобы во время выяснения причин возникшей ситуации ваш ребенок не стал объектом насмешек и скрытых издевательств со стороны других детей. Обратитесь с ребенком к школьному психологу. Больше общайтесь с ним, не давайте замыкаться в себе и впредь всегда интересуйтесь происходящим в его жизни.
Если ваш ребенок подвергся оскорблениям или унижениям со стороны педагога, вам необходимо поставить в известность об инциденте руководство школы, а также написать жалобу в районный отдел Управления образования г. Уральск.
Әлеуметтік желілерде және БАҚ беттерінде оқушылардың ата-аналарының қосымша сабақтарға, сыныптан тыс жұмыстарға, ақша жинауға және мұғалімдер мен мектеп әкімшілігінің басқа да талаптарына қатысты шағымдарын жиі естуге болады. Егер сіз осындай жағдайға тап болсаңыз, не істеу керектігін біздің мақалада оқыңыз.
Білуіңіз тиіс!
Біріншіден, мектеп басшылығы болсын, сынып жетекшісі болсын баланы сыныптан тыс шараларға қатысуға, әсіресе төлем жасауды қажет ететіндерге қатысуға мәжбүрлеуге құқығы жоқ.
Екіншіден, осы іспеттес оқиға орын алған жағдайда cіз оқу орнының орналасқан орны бойынша Орал қаласы Білім басқармасының аудандық бөліміне шағымдана аласыз.
Жоғарыда аталғандардың қоғамдық-пайдалы еңбек болып табылатын сенбіліктерге де қатысы бар. Оған балалардың қатысуы өз еркімен және ата-аналардың келісімімен болуы тиіс.
В социальных сетях и на страницах СМИ часто можно услышать жалобы родителей школьников на дополнительные занятия, внеклассные мероприятия, сборы денег и другие требования со стороны учителей и администрации школы. Читайте в нашей статье, что делать, если вы столкнулись с такой ситуацией.
Вы должны знать!
Во-первых, ни руководство школы, ни классный руководитель не имеют права принуждать ребенка к посещению внеклассных мероприятий, особенно требующих оплаты.
Во-вторых, в случае возникновения подобной ситуации вы можете обратиться с жалобой в районный отдел Управления образования г. Уральск по месту нахождения учебного учреждения
Вышесказанное касается и субботников, являющихся общественно полезным трудом. Участие в них детей подразумевает добровольность и согласие родителей.
Егер сіз сырқаттанып мектептегі сабақтан қалуға мәжбүр болсаңыз, онда сауыққан кезіңізде медициналық анықтама ұсынуға міндетті боласыз.
Анықтаманы қалай алуға болады?
Медициналық анықтаманы алу үшін сізге келесілер қажет:
- тіркелу орны немесе тұрғылықты жері бойынша Орал қаласында емханада тіркеуде болу;
- учаскелік терапевт-дәрігердің қабылдауына жазылу немесе учаскелік дәрігерді үйге шақырту.
Қызмет көрсету мерзімі: дәрігердің қабылдауына жүгінген кезде 30 (отыз) минуттан көп емес, үйге шақырған кезде – жұмыс күні ішінде.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: бастапқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медициналық ұйымның, мемлекеттік қызметтер стандартының қосымшасына және №035-2/у және № 079/у нысандарына сәйкес нысан бойынша берген анықтамасы.
«Пропускать занятия без уважительной причины нельзя!»
Этот постулат мы выучили еще со времен, когда сами были школьниками. Теперь, когда наши дети ходят в школу, трудно с ним не согласиться. Что же может служить уважительной причиной пропуска уроков? Болезнь ребенка. Если, к сожалению, вы столкнулись с такой ситуацией, то будете обязаны предоставить в школу медицинскую справку на момент выздоровления. Как ее получить, читайте в данной статье.
Как получить справку?
Для получения медицинской справки вам необходимо:
- быть прикрепленным к поликлинике г. Уральск по месту регистрации или месту жительства;
- записаться на прием к участковому врачу-терапевту или вызвать участкового врача на дом.
Срок оказания услуги: при обращении для записи на прием к врачу в течение не более 30 (тридцати) минут, при вызове на дом - в течение рабочего дня.
Конечный результат оказания услуги: справка с медицинской организации, оказывающей первичную медико-санитарную помощь, выданная по форме согласно приложению, к стандарту государственной услуги и по формам №035-2/у и № 079/у.
Сіз білесіз бе, статистика деректеріне сәйкес 2015-2016 жылдары Оралда 42 жоғары оқу орны жұмыс жасады, бұл - Қазақстандағы жоғары оқу орындарының жалпы санының үштен бірін құрайды. 14 қазақстандық жоғары оқу орны, соның ішінде Орал қаласындағы Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті 2015/16 Шығыс Еуропа және Орталық Азия елдерінің 50 үздік QS-университеттері рейтингіне кірді. Егер сіз жоғары білім алу туралы шешім қабылдасаңыз, университетке түсу рәсімі туралы егжей-тегжейлі білуіңіз қажет.
Egov.kz порталы арқылы қабылдауға өтініш беру
Egov.kz порталы арқылы қабылдауға өтініш беру үшін келесілер қажет:
- ЭЦҚ (электрондық цифрлық қолтаңба) алу;
- авторландырылу және өтініш беру;
- жоғары оқу орнына қабылдау туралы өтінішке келесідей құжаттардың скан-көшірмелерін қоса тіркеу:
- жалпы орта, техникалық және кәсіптік (бастапқы және орта кәсіптік, орта білімнен кейінгі) немесе жоғары білім туралы құжат;
- 086-У нысанындағы медициналық анықтама;
- 3х4 см өлшемдегі сандық фотосурет.
Қызмет көрсету мерзімі: 1 жұмыс күні.
Қызмет көрсетудің аралық нәтижесі: ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы жоғары оқу орнына қабылдауға арналған құжаттарды қабылдау туралы хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты алу.
Сіз жоғары оқу орнына қабылдауға арналған құжаттарды қабылдау туралы хабарлама алғаннан кейін, 10 тамыздан 25 тамызға дейін жоғары оқу орнына құжаттардың түпнұсқаларын ұсынуыңыз қажет:
- ұйым басшысының атына қабылдау туралы еркін нысандағы өтініш;
- жеке басын куәландыратын құжат (сәйкестендіру үшін);
- жалпы орта (орта жалпы), техникалық және кәсіптік (бастапқы және орта кәсіптік, орта білімнен кейінгі) немесе жоғары білім туралы құжат (түпнұсқа);
- 3x4 см өлшемдегі 6 фотосурет;
- «Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау Министрінің м.а. 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген 086-У нысанындағы медициналық анықтама;
- ҰБТ немесе кешенді тестілеу сертификаты, сондай-ақ білім грантын тағайындау туралы куәлік (бар болған жағдайда).
Құжаттарды қабылдаған адамның тегі және аты-жөні, сондай-ақ мөртабан, кіріс нөмірі және күні көрсетілген қолхаттың берілуі – құжаттарды қабылдаудың растамасы болып табылады.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: құжаттарды қабылдау туралы қолхат және жоғары оқу орнына оқуға қабылдау туралы бұйрық.
Жоғары оқу орнына қабылдау туралы өтініш беру
Ол үшін сізге келесідей құжаттарды ұсыну қажет:
- ұйым басшысының атына қабылдау туралы еркін нысандағы өтініш;
- жеке басын куәландыратын құжат;
- жалпы орта (орта жалпы), техникалық және кәсіптік (бастапқы және орта кәсіптік, орта білімнен кейінгі) орта білім, бастапқы кәсіптік, орта кәсіптік немесе жоғары білім туралы құжат (түпнұсқа);
- 3х4 см өлшемдегі 6 фотосурет;
- 086-У нысанындағы медициналық анықтама (тіркелген жеріндегі емханада немесе басқа медициналық ұйымда берілген);
- ҰБТ немесе кешенді тестілеу сертификаты;
- білім грантын тағайындау туралы куәлік (бар болған жағдайда).
Қызмет көрсету мерзімі: 1 жұмыс күні.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: құжаттарды қабылдау туралы қолхат және жоғары оқу орнына оқуға қабылдау туралы бұйрық.
Знаете ли вы, что, согласно данным статистики за 2015-2016 гг., в Уральск действуют 42 высших учебных заведения, что составляет треть от общего количества ВУЗов в Казахстане. 14 казахстанских ВУЗов, в их числе Казахский национальный университет им. аль-Фараби г. Уральск, вошли в рейтинг 50-ти лучших QS-университетов стран Восточной Европы и Центральной Азии 2015/16.
В случае если вами принято решение о получении высшего образования, вам необходимо более подробно знать о процедуре поступления в университет.
Как подать заявление на зачисление через портал egov.kz?
Чтобы подать заявление через портал egov.kz необходимо:
- получить ЭЦП (электронную цифровую подпись);
- авторизоваться и подать заявление;
- прикрепить к заявлению на зачисление в ВУЗ скан-копии следующих документов:
- документ об общем среднем, техническом и профессиональном (начальном и среднем профессиональном, послесреднем) или высшем образовании;
- медицинская справка формы 086-У;
- цифровая фотография размером 3х4 см.
Срок оказания услуги: 1 рабочий день.
Промежуточный результат оказания услуги: получение уведомления о принятии документов для зачисления в ВУЗ по форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью либо мотивированный ответ об отказе.
После получения вами уведомления о приеме документов для зачисления в ВУЗ с 10 по 25 августа необходимо предоставить оригиналы следующих документов:
- заявление на имя руководителя организации о приеме в произвольной форме;
- документ, удостоверяющий личность (для индентификации);
- документ об общем среднем (среднем общем), техническом и профессиональном (начальном и среднем профессиональном, послесреднем) или высшем образовании (подлинник);
- 6 фотокарточек размером 3x4;
- медицинская справка формы 086-У, утвержденная приказом и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 «Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения»;
- сертификат ЕНТ или комплексного тестирования, а также свидетельство о присуждении образовательного гранта (при наличии).
Подтверждением принятия документов является выдача расписки с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего документы, а также штамп, входящий номер и дата.
Конечный результат оказания услуги: расписка о принятии документов и приказ о зачислении в высшее учебное заведение.
Как подать заявление на зачисление в высшее учебное заведение?
Чтобы подать заявление в ВУЗ необходимо предоставить следующие документы:
- заявление на имя руководителя организации о приеме в произвольной форме;
- документ, удостоверяющий личность;
- документ об общем среднем (среднем общем), техническом и профессиональном (начальном и среднем профессиональном, послесреднем) или высшем образовании (подлинник);
- 6 фотографий размером 3х4 см;
- медицинская справка формы 086-у (выданная в поликлинике по месту прикрепления или другой медицинской организации);
- сертификат ЕНТ или комплексного тестирования;
- свидетельство о присуждении образовательного гранта (при наличии).
Срок оказания услуги: 1 рабочий день.
Конечный результат оказания услуги: расписка о принятии документов и приказ о зачислении в высшее учебное заведение.
Сіз білесіз бе, статистика деректеріне сәйкес 2015-2016 жылдары Оралда 42 жоғары оқу орны жұмыс жасады, бұл – Қазақстандағы жоғары оқу орындарының жалпы санының үштен бірін құрайды. 14 қазақстандық жоғары оқу орны, соның ішінде Орал қаласындағы Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті 2015/16 Шығыс Еуропа және Орталық Азия елдерінің 50 үздік QS-университеттері рейтингіне кірді.
Қазақстанның басқа жоғары оқу орнына ауыстыру шарттары
Егер cіз Қазақстан Республикасы жоғары оқу орнының студенті болсаңыз, ауысуға рұқсат етіледі:
- курстан-курсқа – жазғы семестрді ескере отырып, жазғы емтихан сессиясының қорытындысы және қол жеткізген ауысу балы бойынша. Білім грантымен оқитын студент академиялық қарызы болған жағдайда оны ақылы негізде жояды. Құнын жоғары оқу орнында нақтылау қажет;
- сол жоғары оқу орнында бір мамандықтан басқасына – тек ақылы негізде оқи отырып;
- бір жоғары оқу орнынан басқасына сол мамандық бойынша – ақылы негізде білім алушы, сондай-ақ мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алушы ретінде (жоғары оқу орнының өзінен грант алған студенттерге қатысты емес). Ақылы негізде білім алушыны бір жоғары оқу орнынан екіншісіне ауыстыру кезінде, студент пен қабылдаушы жоғары оқу орны арасында шарт жасалады;
- білім беру гранты бойынша білім алатын студент білім беру грантын сақтай отырып, басқа жоғары оқу орнына ауыса алады;
- ақылы негізден – мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқуға ауыстыру.
Ақылы негізде білім алушыны мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқытуға ауыстыру – оқыту үдерісінде босаған білім беру гранттарын беру арқылы жүзеге асырылады.
Егер cіз білім беру гранты бойынша оқитын болсаңыз
Егер cіз білім беру гранты бойынша оқитын болсаңыз, мыналар қажет болады:
- жоғары оқу орны басшысының атына ауыстыру туралы өтініш беру және мөрмен бекітілген, аударым туралы жазбаша келісім алғаннан кейін, қызықтырған жоғары оқу орнының жетекшісіне жүгіну;
- қабылдаушы жоғары оқу орны басшысының атына жазылған ауысу туралы өтінішке мыналар қоса тіркелуі тиіс:
- оқу ісі жөніндегі проректордың және офис-тіркеуші қол қойған, мөрмен бекітілген транскрипт, академиялық анықтама көшірмесі;
- білім беру гранты иегерінің куәлігі.
Ұсынылған құжаттардың негізінде факультет деканы (институт директоры) оқу жоспарларындағы пәндер айырмашылығын анықтайды және меңгерілген пререквизиттерге сәйкес оқу курсын белгілейді, білім беру бағдарламасына сәйкес меңгерілген кредиттерге қайта сынақ жүргізеді және білім алушының жеке оқу жоспарын бекітеді.
Оқытудың күндізгі және кешкі нысанында білім алушылардың ауыстыру және қайта қабылдау туралы өтініші білім беру ұйымымен қабылданған кезекті академиялық кезең басталғанға дейін бес күн ішінде жазғы және қысқы демалыс кезеңінде білім беру ұйымының басшысымен қаралады.
Оқытудың сырттай нысанында білім алушылардың ауыстыру және қайта қабылдау туралы өтініші бір ай ішінде, бірақ білім беру ұйымымен қабылданған кезекті емтихан сессиясы басталғанға дейін бес күн бұрын білім беру ұйымының басшысымен қаралады.
Егер сіз ақылы негізде оқитын болсаңыз
Заңнамаға сәйкес, білім алушыны курстан курсқа, бір мамандықтан екіншісіне, бір оқыту нысанынан екіншісіне, бір жоғары оқу орнынан екіншісіне ақылы негізде ауыстыру және қайта қабылдау рәсімі жоғары оқу орнымен дербес белгіленеді.
Бұл ретте білім алушының жеке ісінде мыналар болуы тиіс:
- ҰБТ немесе КТ тапсыру туралы сертификат - бакалавриат үшін;
- түсу емтихандарын тапсыру туралы сертификат - магистратура үшін.
Оқытудың күндізгі және кешкі нысанында білім алушылардың ауыстыру және қайта қабылдау туралы өтініші білім беру ұйымымен қабылданған кезекті академиялық кезең басталғанға дейін бес күн ішінде жазғы және қысқы демалыс кезеңінде білім беру ұйымының басшысымен қаралады.
Оқытудың сырттай нысанында білім алушылардың ауыстыру және қайта қабылдау туралы өтініші бір ай ішінде, бірақ білім беру ұйымымен қабылданған кезекті емтихан сессиясы басталғанға дейін бес күн бұрын білім беру ұйымының басшысымен қаралады.
Шетелдік жоғары оқу орнына ауыстыру рәсімі
Қазақстанның жоғары оқу орнынан шетелдік жоғары оқу орнына студентті ауыстыру кезінде мынаны ұсыну қажет:
- меңгерілген оқу бағдарламалары туралы құжат – академиялық анықтама, транскрипт;
- Орад қаласы «Азаматтарына арналған Үкімет» МК аудандық бөлімшесінде немесе Орал қ. Академиялық жұмылғыштық және Болон үдерісі орталығында нострификациядан өткен, білім берудің алдыңғы деңгейін аяқтағаны туралы құжат.
Есте сақтау қажет!
Шетелдік жоғарғы оқу орнына ауысу барысында оқу құжаттарын апостильдеу қажеттілігі туындауы мүмкін.
Бір колледжден, кәсіптік лицейден(мектептен) ауысу рәсімі
Бір техникалық, кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мекемесінен басқасына ауысу кезінде сізге мыналарды білу қажет:
- егер сізбен колледжге, кәсіптік лицейге, мектепке түсу кезінде білім беру қызметтерін көрсету туралы жеке шарт жасалған болса, онда басқа білім беру ұйымына немесе бір мамандықтан екіншісіне ауысқан кезде өзгерістер енгізу немесе аталмыш шартты бұзу талап етіледі;
- білім алушыны курстан курсқа, бір білім беру ұйымынан екіншісіне, бір оқу нысанынан екіншісіне, бір тілдік бөлімнен екіншісіне, бір мамандықтан екінші мамандыққа, ақылы негізде оқудан білім беру тапсырысы бойынша оқытуға ауыстыру төрт оқу пәнінен аспайтын академиялық айырмашылықпен рұқсат етіледі;
- егер сіздің ата-анаңыз немесе заңды өкілдеріңіз (қамқоршылар, қорғаншылар, патронаждық тәрбиешілер) басқа тұрғылықты жерге көшкен жағдайда, сіз кәмелетке толмаған болсаңыз, растайтын құжаттар ұсынылған жағдайда каникулдық кезең болмаса да ауыстыруға рұқсат етіледі.
Бір колледжден, кәсіптік лицейден (мектептен) басқасына ауысу кезінде сізге мыналар қажет:
- оқу орны басшысының атына ауыстыру туралы өтініш беру;
- мөрмен бекітілген, ауысуға жазбаша келісім алғаннан кейін сізге өтінішпен және сынақ кітапшасының көшірмесімен (оқу мекемесінің басшысының қолымен расталған) қызықтырған колледж басшысына жүгіну қажет.
Знаете ли вы, что, согласно данным статистики за 2015-2016 гг., в Уральск действуют 42 высших учебных заведения, что составляет треть от общего количества ВУЗов в Казахстане? 14 казахстанских ВУЗов, в их числе Казахский национальный университет им. аль-Фараби г. Уральск, вошли в рейтинг 50-ти лучших QS-университетов стран Восточной Европы и Центральной Азии 2015/16.
Условия перевода в другое высшее учебное заведение
Если вы студент ВУЗа Республики Казахстан, разрешается переводиться:
- с курса на курс – по итогам летней экзаменационной сессии с учетом летнего семестра и достигнутого переводного балла;
- с одной специальности на другую в одном ВУЗе – только обучаясь на платной основе;
- с одного ВУЗа в другой на одну специальность – обучающиеся как на платной основе, так и по государственному образовательному гранту (не касается студентов, получивших грант от самого ВУЗа);
- обучающемуся по образовательному гранту в другой ВУЗ с сохранением образовательного гранта;
- с платной основы на обучение по государственному образовательному заказу.
Важно помнить!
- Студент, обучающийся по образовательному гранту, при наличии академической задолженности ликвидирует ее на платной основе.
- Перевод обучающегося с платной основы на обучение по государственному образовательному заказу осуществляется путем присуждения образовательных грантов, высвободившихся в процессе обучения.
- При переводе обучающегося на платной основе из одного ВУЗа в другой заключается договор между ним и принимающим ВУЗом.
Если вы обучаетесь по образовательному гранту
Чтобы перевестись в другое среднее специальное или высшее учебное заведение необходимо:
- подать заявление о переводе на имя руководителя ВУЗа и, получив письменное согласие на перевод, скрепленное печатью, обратиться к руководителю интересующего ВУЗа;
- к заявлению о переводе на имя руководителя принимающего ВУЗа должны быть приложены:
- копия транскрипта, академической справки, подписанной проректором по учебной работе и офис-регистратором, скрепленные печатью;
- свидетельство обладателя образовательного гранта.
Декан факультета (директор института) на основании представленных документов определяет разницу дисциплин в учебных планах и в соответствии с освоенными пререквизитами устанавливает курс обучения, проводит перезачет освоенных кредитов в соответствии с образовательной программой и утверждает индивидуальный учебный план обучающегося.
Заявления обучающихся очной и вечерней форм обучения о переводе и восстановлении рассматриваются руководителем организации образования в период летних и зимних каникул в течение пяти дней до начала очередного академического периода принимающей организации образования.
Заявления обучающихся заочной формы обучения о переводе и восстановлении рассматриваются руководителем организации образования в течение одного месяца, но не позже, чем за пять дней до начала очередной экзаменационной сессии принимающей организации образования.
Если вы обучаетесь на платной основе
Согласно законодательству, процедура восстановления и перевода обучающихся с курса на курс, с одной специальности на другую, с одной формы обучения на другую, из одного ВУЗа в другой на платной основе устанавливается ВУЗом самостоятельно.
При этом в личном деле обучающегося должен быть:
- сертификат о сдаче ЕНТ или КТ - для бакалавриата;
- сертификат о сдаче вступительных экзаменов - для магистратуры.
Заявления обучающихся очной и вечерней форм обучения о переводе и восстановлении рассматриваются руководителем организации образования в период летних и зимних каникул в течение пяти дней до начала очередного академического периода принимающей организации образования.
Заявления обучающихся заочной формы обучения о переводе и восстановлении рассматриваются руководителем организации образования в течение одного месяца, но не позже, чем за пять дней до начала очередной экзаменационной сессии принимающей организации образования.
Процедура перевода в зарубежный ВУЗ
При переводе студента из ВУЗа Казахстана в зарубежный ВУЗ необходимо предоставить:
- документ об освоенных учебных программах - академическую справку, транскрипт;
- документ о завершении предыдущего уровня образования, прошедший нострификацию в районном отделении ГК «Правительство для граждан» г. Уральск или в Центре Болонского процесса и академической мобильности г. Уральск.
Важно помнить!
При переводе в зарубежный ВУЗ вы можете столкнуться с необходимостью апостилирования образовательных документов.
Процедура перевода в другое среднее специальное учебное заведение
Для перевода из одного среднего специального учебного заведения в другое необходимо:
- подать заявление о переводе на имя руководителя учебного заведения;
- при получении письменного согласия на перевод, скрепленного печатью, следует обратиться с заявлением и копией зачетной книжки (заверенной подписью руководителя учебного учреждения) к руководителю интересующего колледжа.
Важно помнить!
- Если при поступлении в колледж, профессиональный лицей, школу вами был заключен индивидуальный договор об оказании образовательных услуг, то при переводе в другую организацию образования или с одной специальности на другую требуется внесение изменений или расторжение указанного договора.
- Перевод обучающегося с курса на курс, из одной организации образования в другую, с одной формы обучения на другую, с одного языкового отделения на другое, с одной специальности на другую, с обучения на платной основе на обучение по образовательному заказу допускается при академической разнице не более четырех учебных дисциплин.
- Если вы являетесь несовершеннолетним, в случае переезда ваших родителей или законных представителей (опекунов, попечителей, патронатных воспитателей) на другое место жительства, допускается перевод не в каникулярный период при представлении подтверждающих документов.