- оқытуды жалғастыру қарастырылған жоғары оқу орны басшысының атына қайта қабылдау туралы өтініш беру және академиялық анықтаманы қоса тіркеу;
- академиялық анықтама негізінде факультет деканы пәндеріндегі айырмашылықтарды анықтайды және тіркеу бөлімімен келісіе отырып, сіздің жеке оқу жоспарыңызды бекітеді;
- орынбасарының, факультет деканының, оқу бөлімі жетекшісінің бұрыштамасына сәйкес, жоғары оқу орнының басшысы сізді оқу орнына қайта қабылдау туралы бұйрық шығарады.
Білгеніңіз маңызды!
- Егер сіз білім беру гранты бойынша оқыған болсаңыз, қайта қабылдаудан кейін автоматты түрде ақылы негізде оқуға өтесіз.
- Оқу құнын төлемегені үшін оқудан шығарылған жағдайда 4 апта ішінде қайта қабылдануға болады.
Колледжге, кәсіптік лицейге (мектепке) оқуға қайта қабылдау рәсімі
Оқуға қайта қабылдау шарттары
Сіздің бұрынғы оқу орнына (колледжге, кәсіптік лицейге (мектепке), сондай-ақ жаңа оқу орнына қайта қабылдануға құқығыңыз бар.
- Сіз бір семестрді аяқтаған жағдайда техникалық, кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына оқуға қайта қабылдана аласыз.
- Оқу ақысын төлемегеніңіз үшін семестр ағымында оқудан шығарылған жағдайда Сізге берешекті төрт апта ішінде жабу қажет. Колледжге, кәсіптік лицейге (мектепке) төлемақы бойынша қарызын өтегені туралы құжатты көрсеткеннен кейін, оқуға қайта қабылдау үш жұмыс күні ішінде жүргізілуі тиіс.
- Басқа білім беру ұйымдарында қайта қабылдауға келесі жағдайларда рұқсат етіледі:
- курстар мен мамандықтар бойынша оқытудың сәйкесінше оқу топтары болған кезде;
- оқуын аяқтамаған тұлғаларға берілетін Анықтамада (немесе білім алушының сынақ кітапшасында) көрсетілген оқу пәндерінің – қабылдаушы білім беру ұйымының жұмыстық оқу жоспарындағы оқу пәндері тізімімен айырмасы төрт оқу пәнінен аспаған жағдайда.
Басқа да білім беру ұйымдарына қайта кіру
Басқа білім беру ұйымына оқуға қайта қабылдау барысында қабылдаушы тараптың жазбаша сұрауы негізінде бұрынғы білім беру ұйымының басшысы Анықтаманың көшірмесін, сынақ кітапшасын және жіберілетін құжаттардың тізбесін өзіне қалдыра отырып, білім алушының жеке ісін жібереді.
Сізге оқуға қайта қабылдау үшін мыналарды жасау қажет:
- оқуды жалғастыру жоспарланған білім беру ұйымы басшысының атына өтініш беру;
- анықтаманы немесе оқу пәндерінің тізімімен сынақ кітапшасын қоса тіркеу;
- қайта қабылдау туралы өтініш білім беру ұйымымен (колледж, кәсіптік лицей (мектеп) курсты және пәндердің айырмашылығын анықтай отырып, оны берген күннен бастап екі апта мерзімде қаралады.
Важно знать!
- В случае если вы обучались по образовательному гранту, после восстановления автоматически переходите на платную основу обучения.
- При отчислении за неуплату стоимости обучения восстановиться можно в течение 4 недель.
Восстановление на обучение в среднем специальном учебном заведении
Восстановиться на обучение вы можете при условии завершения одного семестра. В случае отчисления в течение семестра за неуплату обучения, вам необходимо погасить задолженность в течение четырех недель. После предъявления документа о погашении задолженности по оплате восстановление на обучение должно быть произведено в течение трех рабочих дней.
Восстановление в других образовательных организациях
При восстановлении на обучение в другой организации образования руководитель прежней организации образования на основании письменного запроса принимающей стороны пересылает личное дело обучающегося, при этом оставляя у себя копию справки, зачетную книжку и опись пересылаемых документов.
Восстановление в других образовательных организациях допускается:
- при наличии соответствующих учебных групп обучения по курсам и специальностям;
- при разнице учебных дисциплин, указанных в справке, выдаваемой лицам, не завершившим обучение (или в зачетной книжке обучающегося), с перечнем учебных дисциплин рабочего учебного плана принимающей организации образования - не более четырех учебных дисциплин.
Для восстановления на обучение необходимо:
- подать заявление на имя руководителя организации образования, в которой изъявляете желание продолжить обучение;
- приложить справку или зачетную книжку с перечнем учебных дисциплин.
Заявление о восстановлении рассматривается организацией образования (колледж, профессиональный лицей (школа) в двухнедельный срок со дня его подачи с определением курса и разницы в дисциплинах.
Азаматтық жоғары оқу орнында әскери кафедраға түсу cіз үшін ҚР Қарулы күштерінде мерзімді қызметтен балама өту болып табылады. Орал жоғары оқу орындарының әскери кафедраларында 48 мамандық бойынша запастағы офицерді дайындауды жүзеге асырылады. Кафедрада оқуды аяқтағаннан кейін cіз әскери қызметке кіре аласыз.
Кафедраға түсу үшін не қажет?
Денсаулық жағдайы бойынша әскери қызметке жарамды, жасы 27 жасқа дейінгі жасөспірімдер мен қыздар әскери кафедраға түсу құқығын пайдалана алады. Әскери даярлық басталар алдында, сондай-ақ оқу-жаттығу жиындары қарсаңында әскери қызметке жарамдылығы Орал қаласы аудандық Әскери қорғаныс басқармасы әскери-дәрігерлік комиссиясының медициналық куәландыру нәтижелері бойынша анықталады.
Ол үшін мыналар қажет:
- жоғары оқу орны басшысының атына тиісті өтініш беру;
- өтінішке қоса тіркелетін құжаттар:
- оқуға түсуге өтініш;
- жеке куәлігінің түпнұсқасы мен көшірмесі;
- тіркеу куәлігі немесе әскери билет (түпнұсқасы және көшірмесі);
- 3х4 өлшемдегі 2 фотосурет;
- қамқоршылық (қорғаншылық) белгілеуді растайтын құжаттың түпнұсқасы және көшірмесі;
- әскери қызметкер ретінде ата-ана мәртебесін растайтын құжаттар (болған жағдайда);
- сотталмағандығы және әкімшілік құқық бұзушылықтарының жоқтығы туралы анықтама;
- спорттық разрядын, ағымдағы жылғы орындаушылардың республикалық не халықаралық байқаулардағы, жалпы білім беретін пәндер бойынша халықаралық олимпиададағы, сондай-ақ соңғы үш жыл ішіндегі жалпы білім беретін пәндер бойынша Президенттік немесе республикалық олимпиададағы жүлделі орындарын растайтын құжат (болған жағдайда).
Өтінішті қарау кезінде қандай көрсеткіштер ескеріледі?
- Орал қаласы аудандық Қорғаныс істері жөніндегі басқармасының әскерге шақыру комиссиясының медициналық куәландыру нәтижелері.
- Әскери оқу орындарына түсетін талапкерлерге белгіленген дене шынықтыру даярлығы бойынша нормативтерді орындау нәтижелері.
- Психологиялық іріктеу нәтижелері.
- Оқу орнында оқу үлгерімінің орташа балы емтихандар қорытындысы бойынша анықталады.
Студенттердің әскери даярлыққа қабылдауға өтуін жоғары оқу орнының басшысы әскери кафедра бастығының ұсынысы бойынша іріктеу комиссиясының хаттамасы негізінде жүргізеді.
Әскери кафедрада оқудың негізгі шарттары
- Әскери кафедрада оқу үшін 1-ші және 2-ші курс студенттерінен өтініштерді қабылдау (медициналық жоғары оқу орындарында екінші және үшінші курстардан).
- Әскери дайындыққа 588 академиялық сағат бөлінеді, соның ішінде жоғары оқу орындарында 360 академиялық сағат және оқу жиынында 228 академиялық сағат (кәсіби практикада студент-қыздар үшін).
- Әскери даярлық кезеңінде сынақтар мен емтихандарды тапсыру қарастырылған. Әскери даярлық бойынша сабақтарды дәлелді себепсіз (16 сағаттан артық) жүйелі түрде бармайтын, оқу жиындарынан өтуден жалтаратын немесе әскери кафедраларда оқыту барысында және жиындар кезінде тәртіпті бұзған студенттер әскери кафедра бастығының ұсынысы бойынша жоғары оқу орны басшысының бұйрығымен әскери даярлық жөніндегі сабақтардан шеттетіледі.
- Жоғары оқу орнын тәмамдағанға дейін бір жыл бұрын оқу-жаттығу жиындары ұйымдастырылады, оған тек ұлдар ғана қатысады. Студент-қыздар оқу-жаттығу жиындарына тартылмайды, алатын әскери-есептік мамандығы бойынша қосымша тәжірибеден өтеді.
- Әскери даярлықтың барлық бағдарламасынан және әскери бөлімдер жанындағы оқу жиындарынан өткеннен кейін, жоғары оқу орындарында және Қарулы Күштердің мекемелерінде студенттер бітіру емтихандарын тапсырады.
Әскери дайындықтың толық курсынан өтіп, емтихандарды тапсырып, оқу жиындарынан өтіп, жоғары оқу орнын аяқтағаны туралы дипломды алғаннан кейін сізге «запастағы лейтенант» әскери шені беріледі. Бұл мәліметтер әскери кафедраны аяқтағаннан кейін алынатын әскери билетте көрсетіледі. Әскери билетті қалай алуға болатынын мұнда білуге болады.
Поступление на военную кафедру при гражданских ВУЗах может стать альтернативой прохождения срочной службы в Вооруженных силах Республики Казахстан. На военных кафедрах высших учебных заведений Уральск осуществляется подготовка офицеров запаса по 48 специальностям. После завершения обучения на кафедре вы имеете право поступить на воинскую службу по контракту.
Что необходимо для поступления?
Воспользоваться правом поступления на военную кафедру могут юноши и девушки в возрасте до 27 лет, годные к воинской службе по состоянию здоровья. Годность к воинской службе определяется по результатам медицинского освидетельствования военно-врачебными комиссиями районного Управления военной обороны г. Уральск перед началом военной подготовки, а также накануне учебных сборов.
Для этого необходимо подать соответствующее заявление на имя руководителя ВУЗа, приложив к нему следующие документы:
- заявление на поступление;
- оригинал и копия удостоверения личности;
- приписное свидетельство или военный билет (подлинник и копия);
- 2 фотографии размером 3х4;
- подлинник и копия документа, подтверждающего установление опеки (попечительства);
- документы (при наличии), подтверждающие статус родителя как военнослужащего;
- справка об отсутствии судимости и административных правонарушений;
- документ (при наличии), подтверждающий спортивный разряд, призовое место в республиканском либо международном конкурсе исполнителей текущего года, в международной олимпиаде по общеобразовательным предметам, а также в президентской либо республиканской олимпиаде по общеобразовательным предметам за последние три года.
Какие показатели учитываются при рассмотрении заявления?
- Результаты медицинского освидетельствования призывной комиссии районного Управления по делам обороны г. Уральск.
- Результаты выполнения нормативов по физической подготовке, установленных для абитуриентов, поступающих в военные учебные заведения.
- Результаты психологического отбора.
- Средний балл успеваемости в учебном заведении, определяемый по результатам сдачи экзаменов.
Зачисление студентов для прохождения военной подготовки производится руководителем ВУЗа на основании протокола отборочной комиссии по представлению начальника военной кафедры.
Основные условия обучения на военной кафедре
- Прием заявлений для обучения на военной кафедре осуществляется у студентов 1-ого и 2-ого курсов (в медицинских ВУЗах со второго и третьего курсов).
- На военную подготовку отводится 588 академических часов, из них 360 академических часов в ВУЗах и 228 академических часов на учебном сборе (профессиональной практике для студентов-девушек).
- В период военной подготовки предусмотрена сдача зачетов и экзаменов. Студенты, систематически не посещающие занятия по военной подготовке без уважительных причин (более 16 часов), уклоняющиеся от прохождения учебных сборов или нарушающие дисциплину в процессе обучения на военных кафедрах и во время сборов, по представлению начальника военной кафедры приказом руководителя ВУЗа, отстраняются от занятий по военной подготовке.
- За год до окончания ВУЗа организуются учебные сборы, в которых принимают участие только юноши. Студенты-девушки на учебные сборы не привлекаются, а проходят дополнительную практику по получаемой военно-учетной специальности.
- После прохождения всей программы военной подготовки и учебных сборов при воинских частях, высших учебных заведениях и учреждениях Вооруженных Сил студенты сдают выпускные экзамены.
После прохождения полного курса военной подготовки, сдачи экзаменов, прохождения учебных сборов и получения диплома об окончании ВУЗа вам присваивается воинское звание «лейтенант запаса». Эти данные отражаются в военном билете, который вы получите после окончания военной кафедры.
Білім туралы құжат cіздің жұмысқа орналасқан немесе оқуды әрі қарай жалғастырған жағдайда қажет болатын жалпы білім немесе кәсіби білім мен біліктілік алғаныңызды куәландырады. Міне сондықтан аттестат немесе диплом әрбір адамның өмірінде маңызды рөл ойнайды және ол жоғалған жағдайда оны қалай қалпына келтіруді білгеніңіз маңызды.
Дипломның телнұсқасын алу
Egov.kz порталы арқылы өтініш тапсыру үшін сіз келесілерді жасауыңыз қажет:
- ЭЦҚ (электрондық цифрлік қолтаңба) алу;
- авторландырылу және жоғары оқу орны басшысының атына өтініш беру, мұндай өтініште білім туралы құжаттың жоғалу жағдайларын немесе өзге себептерді (тегінің, есімінің, әкесінің атының (егер бар болса) өзгеруін, құжаттың жарамсыздығын немесе оны толтыру кезінде жасалған қателікті) көрсету қажет.
Қызмет көрсету мерзімі: 30 күнтізбелік күн.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: мемлекеттік қызметтің нәтижесін алу орнының көрсетілуімен, дайын болғаны туралы хабарлама.
Диплом берілген оқу орнының орналасқан жері бойынша Орал қ. «Азаматтарға арналған үкімет» МК аудандық бөлімшесінде (ХҚКО) дипломның телнұсқасын алу үшін сіз келесілерді ұсынуыңыз қажет:
- жоғары оқу орны басшысының атына өтініш беру, мұндай өтініште білім туралы құжаттың жоғалу жағдайларын немесе өзге себептерді (тегінің, есімінің, әкесінің атының (егер бар болса) өзгеруін, құжаттың жарамсыздығын немесе оны толтыру кезінде жасалған қателікті) көрсету қажет;
- қызмет көрсетушінің жеке басын куәландыратын құжат (тұпнұсқасы мен көшірмесі).
Қызмет көрсету мерзімі: 30 күнтізбелік күн.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: жоғары және жоғарыдан кейінгі білім туралы құжаттардың телнұсқасы.
Білгеніңіз маңызды!
- Құжаттың телнұсқасын қалпына келтіру үдерісі – жоғары оқу орнына өтініш келіп түскен күннен бастап 1 айдан аспайды.
- Дипломның телнұсқасы бір рет қосымшасымен беріледі, қосымшасында оқу жоспары және әрқайсысы бойынша бағалары бар зерттелген пәндердің саны көрсетіледі.
- Дипломның телнұсқасына жоғары оқу орнының ректоры, сондай-ақ ағымдағы жылы бекітілген мемлекеттік емтихан комиссиясы қол қояды.
- Дипломның телнұсқасын беруді жоғары оқу орнының проректоры жүзеге асырады.
Орта білім туралы аттестатты қалпына келтіру
Орал қ. «Азаматтарға арналған үкімет» МК-да орта білім туралы аттестатты қалпына келтіру үшін сіз келесілерді ұсынуыңыз қажет:
- белгіленген нысандағы өтініш, мұндай өтініште құжаттың жоғалу жағдайлары немесе өзге себептер баяндалуы тиіс;
- туу туралы куәліктің көшірмесі (2008 жылға дейін туылған жағдайда);
- кәмелет жасқа толмаған баланың ата-анасының (қамқоршысының, жанашырының, патронаждық тәрбиеленушісінің) жеке басын куәландыратын құжат немесе қызмет алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі).
Қызмет көрсету мерзімі: 15 жұмыс күні.
Қызмет көрсетудің ақырғы нәтижесі: негізгі орта білім туралы куәліктің телнұсқасын, жалпы орта білім туралы аттестаттың телнұсқасын беру.
При устройстве на работу или поступлении в ВУЗ в пакет документов для оформления обязательно включен документ об образовании: аттестат либо диплом. Именно их работодатель или учебное заведение требуют в качестве подтверждения того, что у вас есть необходимые знания и навыки. Поэтому, если вы потеряли эти документы, то читайте в данной статье, куда нужно обращаться для их восстановления.
Получение дубликата диплома
Чтобы подать заявление на получение дубликата диплома необходимо:
- получить ЭЦП (электронную цифровую подпись);
- авторизоваться и подать заявление на имя руководителя ВУЗа, в котором необходимо изложить обстоятельства утери документа об образовании или другие причины (изменение фамилии, имени, отчества (при его наличии), негодность или ошибки при заполнении документа).
Чтобы подать заявление на получение дубликата диплома в районном отделе НАО ГК «Правительство для граждан» г.Уральск (ЦОН) по месту нахождения учебного заведения, в котором был выдан диплом, необходимо предоставить следующие документы:
- заявление на имя руководителя ВУЗа, где необходимо изложить обстоятельства утери документа об образовании или другие причины (изменение фамилии, имени, отчества (при его наличии), негодность или ошибки при заполнении документа);
- копию и оригинал документа, удостоверяющего личность.
Срок оказания услуги: 30 календарных дней.
Конечный результат оказания услуги: дубликат документов о высшем и послевузовском образовании.
Важно знать!
- Процесс восстановления дубликата документа занимает не более 1 месяца со дня поступления заявления в учебное заведение.
- Дубликат диплома выдается один раз с приложением, в котором указываются учебный план и количество изученных дисциплин с оценками по каждой из них.
- Дубликат диплома подписывается ректором ВУЗа, а также государственной экзаменационной комиссией, утвержденной на текущий год.
- Выдача дубликата диплома осуществляется проректором высшего учебного заведения.
Восстановление аттестата о среднем образовании
Для восстановления аттестата о среднем образовании в НАО ГК «Правительство для граждан» г.Уральск необходимо предоставить:
- заявление в установленной форме, в котором необходимо изложить обстоятельства утери документа или другие причины;
- копию свидетельства о рождении (в случае рождения до 2008 года);
- документ, удостоверяющий личность родителя (опекуна, попечителя, патронатного воспитателя) несовершеннолетнего ребенка, или документ, удостоверяющий личность услугополучателя (требуется для идентификации личности).
Срок оказания услуги: 15 рабочих дней.
Конечный результат оказания услуги: выдача дубликата свидетельства об основном среднем образовании, дубликата аттестата об общем среднем образовании.
Важно знать!
- В отличие от других документов об образовании оплата за восстановление аттестата не производится.
- В случае если учебное заведение, которым был выдан аттестат о среднем образовании, на сегодняшний день не существует, необходимо обратиться в районный архив г.Уральск по месту регистрации за получением справки, подтверждающей факт окончания вами общеобразовательного учебного заведения.
Каникул, халықаралық олимпиадалар, жарыстар – қазір балалар ересектермен бірдей саяхаттайды. Шетелге шығарда сізде және балаңызда шекаралық бақылаудан өткенде қиындықтар туындамас үшін осы мақаланы мұқият оқып, қажетті құжаттарды жинауға кеңес береміз.
16 жастан асқан бала ата-анасымен (қамқоршысымен) бірге Қазақстан Республикасынан тыс жерге тұрақты тұруға шығатын жағдайда
Ата-анасының біреуінің немесе баланың тіркелген жері бойынша «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» Орал қ. аудандық бөлімінде балаға төлқұжат рәсімдеу қажет.
Егер Қазақстан Республикасынан тыс жерге уақытша шығатын бала 16 жастан кіші болса
Баланың деректері ата-анасының немесе қамқоршысының төлқұжатына жазылады.
Бұл ретте төлқұжатқа 3 жастан асқан балалардың фотосуреттері жабыстырылады. Мұндай жағдайда барған елде бала үшін виза ақысын төлеудің қажеті болмайды.
Тіркелген жері бойынша Орал қ. ПД Көші-қон полициясы басқармасының бөлімшесіне жүгініп, баланың деректерін ата-анасының төлқұжатына жаздырып алуға болады.
Қажетті құжаттар тізімі:
- ата-анасының төлқұжатына баланың деректерін енгізу туралы өтініш;
- баланың фотосуреті жабыстырылатын ата-анасының шетелдік төлқұжаты мен жеке куәлігінің түпнұсқасы мен көшірмесі;
- баланың туу туралы куәлігінң түпнұсқасы мен көшірмесі;
- баланың ақ фондағы фотосуреті - 3,5х4,5 см - 2 дана;
- 0,1 АЕК көлеміндегі мемлекеттік баж төлемі туралы түбіртек (әрбір балаға банктің есеп айырысу-кассалық бөлімінде төленеді, алушының банктік деректерін Орал қ. Полиция департаментінің Көші-қон полициясы басқармасының бөлімшесінен білуге болады.
Қызмет көрсету мерзімі: 2 жұмыс күніне дейін
Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі: Қазақстан азаматының төлқұжатында қызмет көрсетушінің визалық мөрі және қолтаңбасымен куәландырылған фотосуреттері жабыстырылған 16 жасқа дейінгі балалар туралы жазба.
Білу қажет!
Бала ата-анасының біреуімен шет елге уақытша кететін болса, сол баратын елде рұқсат етілген жағдайда екінші жақтың келісімі талап етілмейді. Бұл мәселені сізді қызықтырып отырған мемлекеттің елшілігінен анықтап алуға болады.
Егер бала ата-анасының біреуімен Қазақстан Республикасынан тыс жерге тұрақты тұруға кететін болса, екінші жақтың нотариалды куәландырылған келісімі қажет. Ол болмаған жағдайда дау сот тәртібімен шешіледі. Екінші жақтың келісімі ата-ана жоқ болса талап етілмейді. Бұл айырылысу туралы куәліктен басқа, қайтыс болуы туралы куәлік, ата-ана құқығынан айыру туралы құжат, №4 нысанындағы құжат және басқа да құжаттармен расталуы тиіс.
Қалалық емханаларға тіркеуі бар Орал қаласының тұрғындары Орал қаласының ЖИТС-тің алдын алу және онымен күрестің Орталығында АИТВ-ге тегін тексеруден өте алады
Жители города Уральска, имеющие прикрепление к городским поликлиникам, могут пройти бесплатное обследование на ВИЧ
Поездки на каникулы, международные олимпиады, соревнования - дети сейчас путешествуют не меньше взрослых. Для того, чтобы у вас и вашего ребенка не возникло проблем на пограничном контроле при выезде за рубеж, рекомендуем внимательно ознакомиться с данной статьей и собрать необходимые документы.
Если ребенок старше 16 лет покидает пределы Республики Казахстан вместе с родителями (опекунами) на постоянное место жительства
Вам потребуется оформить паспорт для ребенка в районном отделении НАО «Государственная корпорация «Правительство для граждан» г. Уральск (ЦОН) по месту регистрации одного из родителей или ребенка.
Если ребенок, временно выезжающий за пределы Республики Казахстан, младше 16 лет
Данные ребенка могут быть вписаны в паспорта родителей или опекунов.
При этом в паспорт вклеиваются фотографии детей старше трех лет. В данном случае вам не придется оплачивать визу в страну пребывания за ребенка.
Вписать данные ребенка в паспорт родителей можно, обратившись в отделение Управления миграционной полиции Департамента внутренних дел г. Уральск по месту регистрации.
Перечень требуемых документов:
- заявление о внесении данных ребенка в паспорт родителя;
- оригинал и копия загранпаспорта и удостоверения личности родителя, которому делается вклейка фотографии ребенка;
- оригинал и копия свидетельства о рождении ребенка;
- фото ребенка на белом фоне 3,5х4,5 см - 2 шт.;
- квитанция об оплате госпошлины 0,1 МРП (оплачивается на каждого ребенка отдельно в расчетно-кассовом отделении банка, узнать банковские данные получателя необходимо в отделении Управления миграционной полиции ДВД г. Уральск).
Срок оказания услуги: не позднее 2 рабочих дней.
Конечный результат оказания услуги: запись в паспорт гражданина Республики Казахстан о детях в возрасте до 16 лет с вклеиванием их фотографий, заверенных визовой печатью и подписью услугодателя.
Необходимо знать!
При временном выезде ребенка за рубеж с одним из родителей согласие второй стороны не требуется, если это допускается в стране пребывания. Уточнить данный момент можно в посольстве интересующего вас государства.
Если же ребенок покидает пределы Республики Казахстан вместе с одним из родителей на постоянное место жительства, необходимо нотариально заверенное согласие другого. При его отсутствии спор решается в судебном порядке. Согласие второй стороны не требуется при фактическом отсутствии родителя, которое подтверждается свидетельством о смерти, документом о лишении родительских прав, документом формы № 4 и другими, кроме свидетельства о разводе.